English

امام جمعه موقت اصفهان:

شهید رئیسی خدمت به مردم را اولویت همه امور قرار داد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: شهید رئیسی خدمت به مردم را اولویت همه امور قرار داد و از روز اول خدمت خود به فکر رضایت مردم بود و در این مسیر ناسپاسی‌ها او را از حرکت خود مأیوس نکرد.

شهید رئیسی خدمت به مردم را اولویت همه امور قرار داد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان گفت: طبق تعبیر مقام معظم رهبری، شهید جمهور فردی عالم، مجاهد، مردمی، با کفایت، خادم‌الرضا، شهادت در راستای تلاش، بزرگوار، فداکار، عزیز، پرتلاش، خستگی ناپذیر، خدمتگزار، صمیمی، مخلص ،ترجیح دهنده صلاح مردم بر همه چیز است.

وی گفت: در فرآیند تاریخ انقلاب اسلامی، شهدای بسیاری از جمله دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت، سلامت و... تقدیم کردیم که با شهدای خدمت تکمیل شد.

خطیب نماز جمعه بیان کرد: امیدواریم فکر و اندیشه شهدای خدمت که همگی نمونه بودند و در رأس آنان شهید رئیسی قرار داشت، دنبال شود.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: آیت الله شهید رییسی تنها کسی که در مناظرات ریاست جمهوری اخلاق، سیاست، دیانت را باهم داشت، سیاستش عین دیانت و دیانتش عین اخلاق بود.

 حجت الاسلام محمودی ادامه داد:شهید جمهور در ۳۳ ماه خدمتش ۴۷ سفر استانی انجام داد که آمار حیرت‌آوری برای عالی‌ترین مقام اجرایی کشور است و در مجامع بین‌المللی نیز فعال و شجاعانه و غیرمنفعلانه وارد میدان شد.

وی گفت: ترمیم روابط خارجی با برخی از کشورها ،در حوزه اقتصادی با عضویت ایران در پیمان شانگهای، بریکس ، ورود ایران به عنوان بازیگری مهم تاثیر‌گذار بود، همچنین دریافت بدهی ایران از انگلیس نیز از دستاوردهای شهید جمهور است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: دفاع جانانه از مردم مظلوم و مقتدرانه‌ غزه، سخن گفتن در سازمان ملل  با در دست گرفتن قرآن نشان از شجاعت، ایمان، صداقت فداکاری و جانبازی است، وعده صادق هیمنه اسرائیل را شکست و کمتر کسی را داریم که هم در سطح ملی و هم در سطح بین‌الملل محبوب باشد.

وی با بیان اینکه شهدای خدمت ذخیره‌های انقلاب بودند که به میدان آمدند، بیان کرد: امیدواریم زحمات شهید رئیسی را پاس بداریم و همانطور که دیدیم افراد بسیاری در شهرهای مختلف بخاطر نیت خیر این شهید بزرگوار که با اخلاص وارد میدان شده بود، آمدند.

حجت الاسلام محمودی گفت : اگر بخواهیم به رضایت الهی برسیم در گرو تقوای الهی است و تقوا در ارتباط با اطاعت از خدا، رسول او و اولی‌الامر است پس اگر بخواهیم به کمال الهی برسیم باید از مسیر تقوا حرکت کنیم.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره باینکه اطاعت از خدا و رسولش مجموعه همه اوامر و نواهی رسول خدا را در بر می‌گیرد، بیان داشت:خداوند در جای جای قرآن به تقوا و نحوه دستیابی به آن اشاره کرده است، عدم اطاعت از شیطان، کافران و منافقان بخشی از تقوا مطرح شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه