English

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد:

ارتش جمهوری اسلامی در تمام آزمون ها سربلند بوده است

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی بارها و بارها از میدان های سخت و آزمون های دشوار سربلند بیرون آمده و پاسخ اعتماد مردم و نظام را با تلاش برای حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور داده است.

ارتش جمهوری اسلامی در تمام آزمون ها سربلند بوده است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، ضمن تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، در مراسم رژه روز ارتش در شیراز افزود: دوراندیشی حکیمانه امام راحل (ره) و صدور فرمان ایشان مبنی بر حمایت از ارتش در برابر توطئه‌های انحلال این رکن دفاعی کشور و توطئه دشمنان برای تجزیه ایران، نشان داد که این سازمان وزین نظامی با ویژگی های مردمی بودن، انقلابی بودن، ولایتمداری، نظم، شجاعت و خطرپذیری دستاوردی ارزشمند برای سربلندی، استقلال و اقتدار امروز کشور و نظام است.

وی ادامه داد: امروز ارتباط دفاعی ارتش و نیروهای مسلح منجر به بازدارندگی مقتدرانه و درون زای نظام اسلامی شده و پیام اقتدار ایران به گونه‌ای مخابره شد که جهان می‌داند وعده صادق نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی به منافع، امنیت و مرزهای ایران اسلامی با پاسخ طوفانی و یکپارچه همراه خواهد بود.

مراسم رژه روز ارتش+شیراز

او اظهار کرد: عملیات شکوهمند وعده صادق دل مردم مظلوم به ویژه مردم مقاوم فلسطین و غزه را شاد کرد و این تنها گوشه‌ای از ظرفیت و اراده مستحکم نیروهای مسلح است که با محوریت نیروی هوافضای سپاه و هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش آفرینی ارتش در تقویت ستاد قدرتمند دفاعی با اجرای طرح‌ها و اقدامات متعدد و راه اندازی پایگاه‌های مختلف از جمله پایگاه‌های راهبردی پهبادی و تاکتیکی زیرزمینی و صدها دستاورد نوین دفاعی در زمین، هوا و فضا و دریا، سایه هر گونه تعرض و جسارت را از سر مردم، کشور و نظام را برداشته است.

سرتیپ رضایی افزود: مجاهدت های همرزمان غیور ما در سپاه قهرمان، فراجای شجاع، بسیج مخلص، وزارت دفاع، نیروی هوایی، نیروی پدافند، نیروی دریایی و نیروی زمینی به ویژه حضور مردم، لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در جهت رسیدن به اوج بالندگی است.

مراسم رژه روز ارتش+شیراز

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه