English

رییس اتاق بازرگانی فارس:

ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران‌ را به عنوان یک اولویت دنبال می کنیم

رییس اتاق بازرگانی فارس گفت: ما در اتاق بازرگانی فارس به نمایندگی از جامعه تولید کنندگان و بازرگانان استان، ارائه خدمات به جانبازان، ایثارگران و خانواده آنها را به عنوان یک اولویت با جدیت دنبال می کنیم.

ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران‌ را به عنوان یک اولویت دنبال می کنیم
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدصادق حمیدیان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس در آیین تکریم و گرامیداشت مقام جانبازان که با حضور تعدادی از جانبازان سرافراز استان در این اتاق برگزار شد، گفت: جانبازان تبلور غیرت، همت و رشادت است و افتخار داریم در اتاق بازرگانی میزبان شما میراث داران این کشور و انقلاب باشیم.

وی با بیان اینکه جانبازان در دوران سخت این کشور از جان خود گذشته و به نحو احسن عمل کردند و ما به این عزیزان مدیون هستیم افزود: شهدای ما دارای مقام و منزلت بالایی هستند و زبان و قلم از بیان و نوشتن رشادت ها و حماسه آفرینی های آنها و جانبازان قاصر است.

حمیدیان با تشریح خدمات و فعالیت های اتاق بازرگانی فارس اظهار داشت: در حال حاضر بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از اعضای اتاق بازرگانی فارس در حوزه صادرات و واردات و بیش از دو هزار نفر در حوزه های مختلف تولیدی اشتغال دارند و اولویت ما در این اتاق حمایت از فعالیت های اقتصادی سالم، توسعه اقتصادی و ارزی استان و افزایش رفاه عمومی است.

روز جانباز+اتاق بازرگانی فارس

وی با تمجید از ایثار و فداکاری‌های جانبازان سرافراز اضافه کرد: ما در اتاق بازرگانی فارس به نمایندگی از جامعه تولید کنندگان و بازرگانان استان، ارائه خدمات به جانبازان، ایثارگران و خانواده آنها را به عنوان یک اولویت با جدیت دنبال می کنیم.

حمیدیان ادامه داد: جانبازان و ایثارگران باید حضور بیشتر و فعالانه ای در عرصه های اقتصادی داشته باشند تا با حضور خود فعالیت های جهادی را در حوزه های اقتصادی به منثه حضور برسانند.

در ادامه این جلسه لطف الله شیبانی فرماندار شیراز و ناصر بناکار از جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز به بیان سخنانی پرداختند و از تعدادی از جانبازان سرافراز استان فارس تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه