English

در دهه فجر امسال صورت می گیرد؛

افتتاح ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: در دهه مبارک فجر امسال ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی به جامعه معزز تحت حمایت این نهاد تقدیم می شود.

افتتاح ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به پروژه های قابل افتتاح این نهاد در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: امسال در این ایام ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی افتتاح و تحویل این عزیزان داده می شود.

موصلی ادامه داد: با اعتماد دولت محترم و همراهی خوب نظام بانکی، امسال مبالغ ویژه ای برای اشتغالزایی جامعه هدف به این نهاد تخصیص یافته است. در ایام الله فجر، ۲۰۰۰ طرح اشتغالزایی در مباحث مختلفی همچون کشاورزی، نیروگاه های کوچک مقیاس و ... به بهره برداری می رسد.

مدیرکل کمیته امداد فارس به اهمیت سرپناه به عنوان یکی از مهم ترین نیازهای جامعه اشاره کرد و افزود: از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر سال جاری، تعداد ۱۶۸۵ واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد ریال تقدیم خانواده های معزز تحت حمایت این نهاد شده است.

او اضافه کرد: در ایام مبارک پیش رو تعداد ۴۰۰ واحد مسکن آماده بهره برداری و افتتاح می باشد.همچنین در سالروز تاسیس کمیته امداد (۱۴ اسفند ماه) نیز تعداد ۹۰۰ واحد دیگر با حضور رییس محترم جمهور به عزیزان جامعه هدف تقدیم می شود.

موصلی به همکاری و همراهی ۴۰۰ هزار نیکوکار با کمیته امداد فارس اشاره کرد و گفت: با همت خیرین در دهه فجر امسال تعداد ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد اهداد می شود.

 مدیرکل کمیته امداد فارس در پایان با بیان اینکه یکی از جهت گیری های امداد امام، توسعه ارتباط با مردم است، خاطر نشان کرد: در همین راستا این نهاد در کنار استاندار محترم و نماینده گرانقدر ولی فقیه در استان در مناسبت های مختلف و به ویژه در این ایام مبارک میز خدمت های متعددی را برپا می کنیم. در ۱۰ ماهه امسال تعداد بیش از ۱۸۰۰ دیدار چهره به چهره با مردم عزیز استان صورت گرفته است و درخواست این عزیزان ثبت سیستم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه