English

مدیر کل کمیته امداد اعلام کرد؛

بهره مندی بیش از ۵ هزار زن سرپرست خانوار در فارس از خدمات بیمه تامین اجتماعی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: در حال حاضر ۵۰۸۹ زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد فارس از خدمات بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند.

بهره مندی بیش از ۵ هزار زن سرپرست خانوار در فارس از خدمات بیمه تامین اجتماعی
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مرتضی موصلی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: طرح بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار از سال ۸۶ تاکنون در راستای توسعه حمایت های دولتی و توانمندی این جامعه هدف، در کشور اجرایی شده است. 

موصلی هدف از اجرای این برنامه را جهت دهی فعالیت های حمایتی برای توانمندسازی افراد زیر پوشش عنوان کرد و افزود: با بیمه اجتماعی، زنان سرپرست خانواری که شرایط پذیرش را دارا هستند، با کهولت سن، از کار افتادگی و یا فوت فرد بیمه شده، خود و خانواده زیر تکفل، با سابقه ۱۰ سال بیمه و سن ۵۵ سال از سازمان تامین اجتماعی مستمری دریافت می کنند.

مدیر کل امداد فارس اضافه کرد: در حال حاضر تعداد ۹۹ هزار و ۸۵۶ زن سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد هستند که از این تعداد، ۵۰۸۹ نفر در استان از بیمه اجتماعی استفاده می کنند و ۱۲۰۹ نفر نیز بازنشسته شده و مستمری دریافت می کنند.

او در پایان خاطر نشان کرد: ۶ هزار و ۶۷۰ نفر از زنان و مردان تحت حمایت کمیته امداد فارس که ساکن روستا هستند از بیمه روستائیان و عشایر استفاده می کنند که این افراد با ۱۵ سال سابقه بیمه و سن بالای ۶۵ سال می توانند مستمری دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه