English

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد؛

ایجاد بیش از ۳ هزار طرح اشتغال توسط بانوان استان فارس

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در ۹ ماهه امسال بیش از ۷ هزار فرصت شغلی در استان توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان دهک های ۱ تا ۵ جامعه ایجاد شده است که بیش از ۳ هزار از این طرح ها توسط بانوان کارآفرین بوده است.

ایجاد بیش از ۳ هزار طرح اشتغال توسط بانوان استان فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سید اسماعیل جوادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با تاکید بر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان دهک های ۱ تا ۵ جامعه گفت: مددجویان با توانمندسازی و فراهم شدن اشتغال، خودکفا شده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می‌شوند.

جوادی در ادامه یادآور شد: در ۹ ماهه امسال تعداد ۷ هزار و ۸۴۰ فرصت شغلی با اعتبار  ۹ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال ایجاد شده است.

او ادامه داد: از تعداد طرح های مذکور، ۳ هزار و ۷۹۴ طرح مربوط به بانوان کارآفرین خانوارهای تحت حمایت امداد بوده است و اشتغال های ایجاد شده برای بانوان سرپرست خانوار، ۴۵ درصد در مناطق روستائی و ۵۵ درصد در مناطق شهری می باشد. 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس در پایان خاطر نشان کرد: مشاغل ایجاد شده عمدتا در رشته های قالی بافی، صنایع دستی، خدمات توزیعی، آرایشگری، پوشاک و... می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه