English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد:

مردم فارس ۴۵۲ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از پرداخت ۴۵۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال صدقه توسط مردم نیکوکار استان خبر داد.

مردم فارس ۴۵۲ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، یوسف علوی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با اشاره به کمک های ‌شایان توجه مردم خیر و نیکوکار استان به نیازمندان و مددجویان گفت: ‌در ۸ ماهه امسال ۴۵۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال صدقه توسط مردم از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

او با بیان اینکه پرداخت صدقات در استان ۳۸ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است، یادآور شد: در حال حاضر تعداد ۴۶۵ هزار و ۳۶۰ مشترک صندوق صدقات در استان وجود دارد.

علوی در ادامه گفت: در راستای اعتماد سازی و تسریع در دریافت امانات مردم در قالب صدقه پیشنهاد می شود از درگاه اینترنتی USSD و با شماره گیری #۰۷۱*۸۸۷۷*کمک های خود را پرداخت و با اعلام مبلغ و زمان مشخص، گزارش عملکرد دریافت کنند. 

به گفته این مقام مسئول، درآمد صدقات و کمک های مردمی در مراکز نیکوکاری استان نسبت به سال گذشته، ۷۱ درصد رشد داشته است که این امر بیانگر اعتماد و مشارکت بالای مردم در انجام کار خیر و همراهی این نهاد دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه