English

۷۶ طرح شیلاتی در هرمزگان آماده بهره‌برداری شد

مدیرکل شیلات هرمزگان از افتتاح و بهره برداری ۷۶ پروژه شیلاتی همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

۷۶ طرح شیلاتی در هرمزگان آماده بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه در دور اول سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان شاهد مصوبات طلایی و پربرکت برای استان هرمزگان به ویژه در حوزه شیلات بوده ایم که از این بین می توان به احداث و استقرار زیستگاه های مصنوعی در شرق و غرب استان، شروع احداث سه مرکز بازسازی ذخایر آبزیان در شهرستان های قشم، جاسک و بندرلنگه، برق رسانی به بیش از 6000 هکتار مزارع پرورش میگو اشاره کرد.

وی فراهم کردن چهار هزار و 367 هکتار زیرساخت و بهره برداری از اراضی پرورش میگو در سطح استان با اعتباری بالغ بر 44 هزار میلیارد ریال و اشتغال زایی بالغ بر دو هزار و 100 نفر و همچنین بهره برداری از 6100 تن ظرفیت های ایجاد شده پرورش ماهی در قفس با اعتباری بالغ بر 12هزار میلیارد ریال را از اهم پروژه های قابل افتتاح شیلات هرمزکان در سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان و به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خواند.

بارانی برق رسانی به بیش از شش هزار هکتار از اراضی پرورش میگو با اعتباری بالغ بر سه هزار و 700 میلیارد ریال، احداث پنج هزار سازه زیستگاه مصنوعی با اعتباری بالغ بر 710 میلیارد ریال و تکمیل بندر صیادی گوگسر را از دیگر اهم پروژه های افتتاحی در سفر ریاست محترم جمهور به استان هرمزگان و به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خواند.

بارانی تصریح کرد به برکت خدمات دولت مردمی و با حمایت استانداری و سازمان شیلات ایران در مجموع 18 پروژه شیلاتی در شهرستان بندرلنگه، 13 پروژه شیلاتی در شهرستان قشم، 13 پروژه شیلاتی در شهرستان بندرعباس،13 پروژه شیلاتی در شهرستان جاسک، هشت پروژه در شهرستان سیریک ، شش پروژه در شهرستان میناب و ... به بهره برداری خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه