English

نماینده ولی فقیه در فارس:

خدمت خالصانه به مردم نوعی تبلیغ دین در مقابل ترویج دین‌ستیزی است

امام جمعه شیراز، ترویج دین ستیزی توسط دشمنان اسلام را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: خدمت خالصانه به آحاد مردم از جمله نیازمندان با نام ائمه اطهار(ع) در روزگاری که دشمن تمام تلاش خود را برای دین گریزی جوانان متمرکز کرده نوعی تبلیغ دین محسوب می‌شود و در مقابل ترویج دین‌ستیزی است.

خدمت خالصانه به مردم نوعی تبلیغ دین در مقابل ترویج دین‌ستیزی است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، آیت‌الله دژکام امروز، ۱۱ آذر در همایش هم‌ اندیشی کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۶ کشوری که به میزبانی شهر شیراز برگزار شد، ضمن تسلیت ایام دهه عزادرای فاطمیه، اظهار کرد: در دین مبین اسلام خدمت به خلق خدا مورد تاکید قرار گرفته‌ و ثواب دنیوی و اخروی آن نزد خداوند بسیار با ارزش است.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس افزود: آیت‌الله فاضل لنکرانی در سخنان خود فرمودند که عبادت‌های واجب را انجام بدهید و مابقی وقت را برای خدمت به مردم صرف کنید بنابراین جایگاه خدمت به مردم بسیار رفیع است.

وی با بیان اینکه خدمت به خلق از مابقی عبادات مستحبی بسیار بالاتر است، اظهار کرد: بسیاری از افراد به دلیل گرفتاری و بدهی مالی حتی مبالغ خیلی کم در زندان به سر می‌برند از این رو آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در زمره فعالیت‌های مردمی بسیار پسندیده در استان فارس قرار گرفت که خادمیاران رضوی نیز در این عرصه نقش آفرینی ویژه داشتند و باید به صورت مستمر دنبال شود.

آیت‌الله دژکام، ترویج دین ستیزی توسط دشمنان اسلام را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: خدمت خالصانه به آحاد مردم ازجمله نیازمندان با نام ائمه اطهار(ع) در روزگاری که دشمن تمام تلاش خود را برای دین گریزی جوانان متمرکز کرده نوعی تبلیغ دین محسوب می‌شود و در مقابل ترویج دین‌ستیزی است، بنابراین فعالیت کانون‌های خدمت رضوی در نشر معارف پسندیده دینی با خدمت صادقانه بی ریا به اسم امام رضا(ع) کاری ارزشمند به شمار می‌آید.

امام جمعه شیراز در پایان سخنان خود یکی از موارد حفظ دیانت مردم را خدمت به مردم دانست و بر ترویج فرهنگ کار خداپسندانه و انجام فعالیت‌های خیرخواهانه تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه