English

نماینده ولی فقیه در فارس:

مشت کوبنده امت اسلامی بر سر استکبار و صهیونیست ها کوبیده خواهد شد

امام جمعه شیراز گفت: ​دشمنان بدانند هر کاری هم که انجام دهند برای اینکه این ملت و امت اسلامی را دلسرد کنند در مقابل عزت، عظمت و اقتدار این امت را مشاهده خواهند کرد و مشت کوبنده امت اسلامی بر سر استکبار و صهیونیست ها کوبیده خواهد شد.

مشت کوبنده امت اسلامی بر سر استکبار و صهیونیست ها کوبیده خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، در پی محکوم کردن عملیات تروریستی شب گذشته حرم مطهر شاهچراغ(ع)، اجتماع روحانیت و ائمه جماعات شهر شیراز با حضور آیت الله دژکام در حرم مطهر احمد ابن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

آیت الله لطف الله دژکام، در اجتماع روحانیون و ائمه جماعات شهر شیراز افزود: دست های جنایتکار استکبار جهانی به رهبری آمریکا و فراشی رژیم غاصب صهیونیستی از آستین یک جریان تکفیری منحرف به نام داعش بار دیگری بیرون آمد و صحنه شیراز را کربلایی دیگر کرد.

امام جمعه شیراز، ضمن تسلیت این حادثه و مصیبت جانسوز ادامه داد: امروز روحانیت و ائمه جماعات شهر شیراز در اجتماعی برای محکوم کردن این حرکت تکفیری آمده‌اند تا عرض تسلیت به محضر شاهچراغ (ع) کنند و این حرکت را انجام دادند تا معلوم باشد که هر چه دشمن دستش را بیشتر به خون پاک مردم عزیز، انقلابی و مقاوم ایران آلوده می کند از آن طرف مقاومت، صبر و ایستادگی این امت روزافزون می‌شود.

وی گفت: شعارهای عزیزان ائمه جماعات و روحانیت شهر را شنیدید و تا رفع همه فتنه ها در عالم امت پیامبر گرامی اسلام این سربازان، ملبسین به لباس سربازی امام زمان(عج) و روحانیت این شهر پای آرمان های ارزشمند انقلابی و اسلامی خود ایستاده و هیچ گاه اجازه نمی دهند که این حرکت های کور تروریستی منجر به دلسردی مردم شود.

نماینده ولی فقیه در فارس بیان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی تا به امروز دیده ایم هر زمان یک نفر شهید می شود صدها نفر به خون خواهی آن شهید بر می خیزند و به فرموده امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی که فرمود بُکشید ما را که مردم ما بیدارتر می شوند، بیداری این امت و ملت را در طول روزهای آینده مشاهده خواهید کرد و ناامیدی کفر را به زودی خواهیم دید.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه اسرائیلی ها بدانند همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمود کمتر از ۲۵ سال دیگر منطقه را ترک خواهند کرد ادامه داد: هر چند امروز خودشان زودتر به فکر فرار هستند و دشمنان بدانند هر کاری هم که انجام دهند برای اینکه این ملت و امت اسلامی را دلسرد کنند در مقابل عزت، عظمت و اقتدار این امت را مشاهده خواهند کرد و مشت کوبنده امت اسلامی بر سر استکبار و صهیونیست ها کوبیده خواهد شد.

اجتماع روحانیون+شیراز

اجتماع روحانیون+شیراز

اجتماع روحانیون+شیراز

اجتماع روحانیون+شیراز

اجتماع روحانیون+شیراز

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه