English

استاندار فارس در دیدار با سمن ها و مسئولین تشکل های مردم نهاد:

هدف از تشکیل سمن ها،رفع مشکلات مردم است

استاندار فارس با تاکید بر اینکه سمن‌ ها به دنبال رفع مشکلات مردم هستند، گفت: سمن‌ ها نباید معطل و درگیر امور اداری شوند.

هدف از تشکیل سمن ها،رفع مشکلات مردم است

به گزارش خبرگزاری موج فارس به نقل از استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه، عصر امروز در گردهمایی مسولان و مدیران تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد استان فارس، با تاکید بر اینکه سمن‌ ها به دنبال رفع مشکلات مردم هستند، گفت: سمن‌ ها نباید معطل و درگیر امور اداری شوند.

استاندار فارس بر ضرورت تعامل مدیران و مسؤلین استانی با سمن‌ ها و تشکل های مردم نهاد تاکید کرد و افزود: مباحث مرتبط با جامعه معلولین در دو حوزه قوانین موجود و شهرداری ها دسته بندی می شود؛ مباحث مرتبط با شهرداری را در استان پیگیری و موارد مرتبط با قانون گذار را به دستگاه های ذیربط منتقل و برای تسهیل و امور معلولین اقدام می کنیم.
 
وی به زمان بر بودن پاسخ به استعلام ها اشاره کرد و افزود: این موضوع اقدامی در سطح ملی میخواهد؛ ولی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تا پایان سال جاری در سطح استان بصورت داوطلبانه اقدام به ایجاد یک پنجره واحد و تسریع در پاسخ استعلام ها انجام دهد که می تواند در صورت موفق بودن به الگویی برای کشور تبدیل شود.
 
ایمانیه بر انجام وظایف دستگاه ها در مقابل سمن ها تاکید و تصریح کرد: قوانین مرتبط با سمن‌ ها را احصا و آن را ارائه کنید تا پس از ابلاغ به دستگاه ها، میزان عمل هریک از آنان بررسی و ارزیابی شود.
 

مزایده خانه جوان شیراز به دستور استاندار فارس لغو شد

 
نماینده عالی دولت در فارس، در واکنش به سخنان یکی از سمن‌ ها مبنی بر مزایده خانه جوان شیراز گفت: هدف از انجام مزایده ها و مناقصه ها ایجاد خدمات بیشتر و بهتر به مردم و بویژه جوانان است لذا مزایده خانه جوان شیراز از دستور کار مسئولین ذی‌ربط خارج می شود.
 
وی به مشکلات بیان شده از جانب سمن ها در مواجهه با برخی دستگاه ها از جمله سازمان امور مالیاتی و شهرداری ها اشاره کرد و گفت: کارگاه آموزشی برای آشنایی سمن‌ ها با مسائل اداری برپا شود تا سمن ها درگیر گرفتاری های اداری نشوند.
 
در ابتدای این دیدار صمیمانه نمایندگان سمن‌ ها و مدیران تشکل های مردم نهاد به نمایندگی از جامعه خود به بیان نکاتی پرداختند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه