English

استاندار فارس:

فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در استان راه اندازی شود

استاندار فارس از مسئولان و متولیان امر به ویژه فرمانداران خواست که نسبت به راه اندازی فروشگاه های عرضه مستقیم کالا در شهرهای مختلف به ویژه مرکز شهرستان اقدام کنند.

فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در استان راه اندازی شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد هادی ایمانیه، در جمع تعدادی از فرمانداران و بخشداران استان در شیراز گفت: مساله معیشت مردم به ویژه در بحث مواد غذایی و اجاره بهای مسکن برای رئیس جمهور بسیار مهم است و لذا باید نظارت بر این موارد در دستور کار ویژه همه مدیران قرار داشته باشند.

وی ادامه داد: در بحث مدیریت مواد غذایی مقرر شد که در هر شهر و حداقل در مرکز شهرستان چند فروشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی راه اندازی شود و اگر هم تاکنون در شهرستانی این کار عملیاتی نشده به سرعت نسبت به راه اندازی این فروشگاه ها اقدام شود.

استاندار فارس اظهار کرد: در شورای تامین استان مصوب کردیم که شهرداری ها غرفه های خود را رایگان در اختیار این کار قرار دهند تا اجاره شهرداری باعث افزایش قیمت ها نشود و کالا با قیمت مناسب تر به دست مصرف کننده برسد.

ایمانیه گفت: تعاونی روستایی و تعاونی های مصرف هم امکاناتی دارند که می تواند در اختیار این کار قرار گیرد و از طرفی از ظرفیت و امکانات کسبه و بازاریان مومن و متعهد هم می توان استفاده کرد.

وی اظهار کرد: تعریف ما از فروشگاه‌های عرضه مستقیم و از تولید تا مصرف این است که حداکثر یک واسطه تا رسیدن کالا به دست مصرف کننده وجود داشته باشد در حالی هم اینک در عرضه برخی مواد غذایی هشت واسطه تا رسیدن آن کالا به دست مصرف کننده وجود دارد که باعث می شود کالا با چندین برابر قیمت اولیه به دست مصرف کننده نهایی برسد.

استاندار فارس افزود: استان فارس در زمینه تولید محصولات کشاورزی، باغی و همچنین دامی در کشور دارای جایگاه و رتبه است و بنابراین می توان این کالاها را با قیمت های مناسب تری به دست مصرف کننده رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه