English

همزمان با آغاز هفته دولت انجام شد:

ادای احترام مسئولان فارس به مقام والای شهدا

قبور مطهر شهداء صبح امروز، پنجشنبه دوم شهریور ماه، با حضور مسئولان فارس، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت غبارروبی و گلباران شد.

ادای احترام مسئولان فارس به مقام والای شهدا

به گزارش خبرگزاری موج فارس، استاندار فارس امروز و همزمان با اولین روز از هفته دولت، با حضور در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز، ضمن تقدیم گل به مزار شهدا گفت: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدا و استمرار و تداوم آن در ادامه همواره مرهون ازجان گذشتن و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران بوده است.

محمدهادی ایمانیه ضمن گرامیداشت یاد شهیدان و نکوداشت هفته دولت گفت: ۸۳۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۹ هزار میلیارد ریال در این استان افتتاح خواهد شد.
 
وی افزود: با بهره برداری از پروژه های هفته دولت امسال، برای ۶ هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و برای ۳۰ هزار نفر نیز به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.
 
استاندار فارس ادامه داد: از جمله پروژه های پروژه شاخصی که در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد می توان به پروژه فولاد غدیر نی ریز با اعتبار ۱۰۰ هزار میلیارد ریال، فولاد کوار ۸۹ هزار میلیارد ریال و آزادراه شیراز – اصفهان با ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد.
 
ایمانیه اظهار کرد: خط دوم آبرسانی از سد درودزن به شیراز، شبکه فاضلاب و پساب شهرستان آباده و چند پروژه بیمارستانی از جمله بیمارستان امام حسین (ع) فسا و بیمارستان شهر مصیری شهرستان رستم از دیگر پروژه‌هایی است که در این ایام جهت بهره برداری تقدیم مردم خواهد شد.
 
وی گفت: با توجه به در پیش بودن سفر دوم رئیس جمهور به استان فارس، افتتاح رسمی این پروژه‌ها همزمان با این سفر انجام خواهد شد.
 
استان فارس بیش از ۱۵ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و انقلاب تقدیم انقلاب و آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کرده است.
 
هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه