English

به منظور آشنایی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با نحوه ارائه ایده و طراحی کسب و کار

" ایده شو " در دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز اجرا شد

به منظور آشنایی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با نحوه ارائه ایده و طراحی کسب و کار ؛ ''ایده شو'' مشترک مرکز رشد کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع تبدیلی ، دانشکده کشاورزی و مرکز نوآوری و کار آفرینی دانشگاه شیراز برگزار شد.

" ایده شو " در دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، به منظور آشنایی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با نحوه ارائه ایده و طراحی کسب و کار ؛ ''ایده شو'' کارمشترک مرکز رشد کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع تبدیلی ، دانشکده کشاورزی و مرکز نوآوری و کار آفرینی دانشگاه شیراز برگزار شد.

ایده شو یک رویداد کارآفرینی است که در آن به افراد این امکان داده می شود تا در محیطی دوستانه به بیان ایده های نوآورانه خود بپردازند و ضمن کسب مهارت های ایده پردازی و ارائه ایده، ایده های خود را در بوته نقد برای بهبود آن ها و مبنا قرار گرفتن برای راه اندازی یک کسب وکار نوپای موفق قرار دهند.

این برنامه در سالن اسد آبادی دانشکده کشاورزی و با حضور رئیس و معاونان دانشکده ، جمعی از اساتید و دانشجویان ، نمایندگان مرکز نوآوری و مسئولان مرکز رشد کشاورزی ترتیب یافت.

دکتر محمود ناصری رییس مرکز رشد کشاورزی در این جلسه به تشریح موضوع ایده شو و هدف از اجرای آن پرداخت .

در ادامه گروه های منتخب به معرفی و ارائه ایده های خود پرداختند و به پرسش های هیات داوری پاسخ دادند .

در انتها و بر اساس نظرات داوران ، ایده های برتر معرفی و از آنها تقدیر شد.

همزمان با این رویداد ، کارگاه آموزشی آشنایی با پارک های علم و فناوری و مراکز رشد و نحوه برخورداری صاحبان ایده از حمایت ها و تسهیلات پیش بینی شده طبق مقررات جاری و همچنین کارگاه آموزشی آشنایی با طرز تهیه و ارائه بوم کسب و کار (BP) برگزار گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه