English

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در جلسه هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آب باریک خبرداد:

اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی آب باریک در دستورکار شرکت شهرک های صنعتی فارس

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از پیگیری اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی آب باریک خبر داد و گفت: طرح توسعه این شهرک صنعتی در دستور کار قراردارد و جلسات متعددی نیز در استانداری فارس برگزارشده است.

اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی آب باریک در دستورکار شرکت شهرک های صنعتی فارس

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، احد فتوحی در جلسه هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آب باریک گفت: با توجه به واگذاری اراضی این شهرک صنعتی بعنوان قدیمی ترین شهرک صنعتی استان به صنعتگران، و تکمیل بودن زون های مختلف آن، طرح توسعه این شهرک صنعتی در دستورکار قراردارد که امیدواریم با تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرایی مربوط،بسترهای لازم برای اجرای طرح توسعه فراهم شود.

وی با اشاره به درخواست تعدادی از سرمایه گذاران برای اجرای طرح های تولیدی در این شهرک صنعتی گفت:امیدواریم با الحاق اراضی مورد نظر به طرح توسعه این شهرک صنعتی شاهد افزایش تولید و اشتغال در این شهرک باشیم.

فتوحی در ادامه با اشاره به موقعیت بی نظیر این شهرک صنعتی برای سرمایه گذاری، خواستار همکاری دستگاه های اجرایی برای طرح توسعه شد.

وی در ادامه بر اجرای طرح پایش واحد های صنعتی و نیز اجرای برنامه هایی بمنظور فعال کردن واحد های راکد تاکید کردو گفت:در یک سال اخیر چند واحد راکد در این شهرک صنعتی به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش موج، شهرک صنعتی آب باریک با 34هکتار مساحت دارای 32 هکتار فاز عملیاتی است و در این شهرک صنعتی 120قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده که 95واحد با اشتغالزایی 1700نفر در مرحله بهره برداری قراردارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه