English

همایش پیاده‌روی ویژه دهه کرامت در ذوب آهن اصفهان برپا شد

همایش پیاده‌روی ویژه دهه کرامت در ذوب آهن اصفهان با حضور جمعی از تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه از محل یادمان شهدا تا درب اتوبان برگزار شد .

همایش پیاده‌روی ویژه دهه کرامت در ذوب آهن اصفهان برپا شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، در این همایش پرستاران گرانقدر بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن با حضور در محل یادمان شهدا که خط شروع این همایش بود،به کنترل فشار خون شرکت کنندگان پرداختند.


شرکت کنندگان پس از پذیرایی در یکی از هشت موکبی که به مناسبت دهه کرامت در سطح کارخانه برپا است، به سمت درب اتوبان به پیاده‌روی پرداختند و پس از بازگشت در تالار آهن شنونده صحبت‌های دکتر علیرضا آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری در خصوص شیوه های کنترل فشارخون بودند.


آجدانی در این گردهمایی به بیان علائم و عوارض بیماری خاموش فشار خون پرداخت و اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار شرکت کنندگان قرار داد.


وی گفت: بیماری فشار خون که به مرگ خاموش  معروف است، کمتر از سوی افراد مورد توجه قرار می‌گیرد و لازم است همه افراد از علائم اولیه این بیماری و عوارض ناشی از آن اطلاعات کافی داشته باشند. سوء مصرف دخانیات و همچنین غذاهای فرآوری شده از جمله شایع‌ترین عوامل بروز این بیماری است. متاسفانه طبق آماری که از فشار خون افراد در ابتدای همایش پیاده‌روی به دست آمد، حدود ۱۴ درصد از شرکت کنندگان دچار بیماری فشار خون بودند و این آمار در بین کلیه کارکنان نیز تا حدودی صادق است. از این رو توصیه می‌شود همکاران گرامی به ورزش و رژیم غذایی توجه ویژه‌ای داشته باشند.


در پایان این گردهمایی به ۴۰ نفر از شرکت کنندگان که در تالار آهن حضور داشتند به قید قرعه جوایزی اهداء شد. رئیس بیمارستان شهید مطهری پس از پایان برنامه نیز شنونده مشکلات تنی چند از همکاران بود و راهنمایی‌های لازم را به ایشان ارائه داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه