English

بیست و نهمین پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان برگزار شد

بیست و نهمین ویژه برنامه پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان(با شما سربلندیم) به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت با حضور 71 نفر از همکاران همراه با خانواده، به تعداد 268 نفر 25 اردیبهشت ماه در سالن فرهنگسرای امام رضا (ع) فولادشهر برگزار شد.

بیست و نهمین پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، دکتر حسن امان الهی مشاور خانواده و کارشناس صدا و سیما گفت: اولین شـرط داشـتن جـامعه‌ای سـالم و پـویا، سـلامت و پـایداری خانـواده اسـت. همه دستاوردهای علمی و هنری بشر در سایه خانواده‌های سالم و امن پدید آمده است.


وی افزود: خانواده بنیادی‌ترین نهاد در جامعه انسانی است که وظیفه تربیت و سازندگی افراد و انسان‌ها را بر عهده دارد . در واقع اگر افراد نتوانند خانواده را تحکیم بخشند و افرادی با ایمان در آن پرورش دهند، نمی‌توانند جامعه‌ای ایده‌آل برای نسل آینده بسازند و از فرهنگ ایمانی خود جا مانده و به اهداف متعالی خود نمی‌رسند.

هدف از تحکیم خانواده، یادگرفتن اصل اعتدال میان همگان و حفظ حقوق همه اعضاء خانواده است.


با تعدادی از همکاران حاضر در این مراسم گفتگو کردیم که در پی می آید:


امید اسدی فورمن مکانیک هیدرولیک نورد 350 با 20 سال سابقه گفت : پویش دورهمی برنامه های شاد و متنوعی داشت که توانست خاطره بسیار خوبی برای من و خانواده ام فراهم کند . یکی از بهترین برنامه هایی که روابط عمومی در طول این 20 سال برای کارکنان اجرا کرده پویش دورهمی است زیرا از آیتم های بسیار متنوعی برخوردار است .


علی سمندگانی شاغل در مدیریت حراست با 24 سال سابقه گفت : این برنامه ها باعث افزایش شادی در خانواده های ذوب آهنی می شود و این برنامه برای دور همی کارکنان و خانواده ها می تواند خاطره انگیز و جذاب باشد و برنامه های متنوع و جالبی برای خانواده ها انجام شد که شایسته تقدیر است .


نیما نور بهشت مکانیک بونکرهای مدیریت کوره بلند با 12 سال سابقه گفت : برنامه های شاد و مفرحی برای کارکنان در نظر گرفته شده بود که توانست ساعت خوبی برای من و خانواده ام رقم بزند ، این گونه دورهمی ها تأثیر بسیار بالایی در روحیه پرسنل و خانواده هایشان دارد و فعالیت در محیط سخت و خشن ذوب آهن اصفهان باعث افتخار است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه