English

مدیر محیط زیست فولاد مبارکه در بازدید از منطقه حفاظت‌شده قمیشلو:

حمایت فولاد مبارکه از حفظ ذخایر بکر ژنتیکی گیاهی و جانوری ارزشمند کشور

مدیر ایمنی، بهداشت حرفه‌ای و محیط زیست فولاد مبارکه گفت: در مناطقی نظیر منطقه قمیشلو، ذخایر بکر ژنتیکی از گیاهان و جانوران دارد که با همکاری بیشتر فولاد مبارکه به عنوان یکی از صنایع دوست‌دار طبیعت کشور با سازمان محیط زیست، به دنبال حفظ این ذخایر برای آیندگان هستیم.

حمایت فولاد مبارکه از حفظ ذخایر بکر ژنتیکی گیاهی و جانوری ارزشمند کشور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان ، حسین مدرسی‌فرد، مدیر ایمنی، بهداشت حرفه‌ای و محیط زیست فولاد مبارکه در حاشیه بازدید از منطقه حفاظت شده قمیشلو اظهار کرد: امروز بازدیدی از منطقه حفاظت شده قمیشلو داشتیم که هدف از این بازدید، حضور مدیرعامل فولاد مبارکه آقای دکتر طیب‌نیا و جمعی از مدیران این شرکت در این منطقه برای آشنایی بیشتر با گونه‌های جانوری و گیاهی بود.

وی گفت: در این بازدید که به همراه آقای سلاجقه معاون رئیس جمهور رئیس سازمان محیط زیست و لاهیجان‌زاده مدیرکل محیط زیست استان اصفهان انجام شد؛ زمینه‌های همکاری بیشتر فولاد مبارکه برای حفظ محیط زیست به عنوان مقوله‌ای جهانی و بین نسلی بررسی شد.

مدرسی‌فر افزود: این‌گونه از مناطق و به‌ویژه منطقه قمیشلو، ذخایر ژنتیکی بکری از گیاهان و جانوران دارد و شرکت فولاد مبارکه به عنوان یکی از صنایع دوست‌دار طبیعت کشور قصد دارد با همکاری بیشتر با سازمان محیط زیست، به حفظ این ذخایر برای آیندگان کمک کند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌هایی در این زمینه وجود دارد تا در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود اقدامات خوبی را بر مبنای پیشنهادات سازمان محیط زیست با بررسی بیشتر در دستور کار خود قرار دهیم تا از این گنجینه ارزشمند برای نسل‌های آینده نگهداری کنیم.

وی تصریح کرد: قوچ اصفهان و برخی از گیاه‌های دارویی و دیگر گیاهانی که تنها در این منطقه باقی‌ مانده‌اند از جمله گونه‌هایی هستند که باید حفظ شوند و امیدواریم در آینده بتوانیم در این زمینه گام‌هایی استوار را برداریم.

گفتنی است، علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به همراه مدیرعامل و جمعی از معاونین مدیران شرکت فولاد مبارکه، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، از منطقه حفاظت‌شده قمیشلو بازدید کردند. در این بازدید آخرین وضعیت گونه‌های گیاهی و جانوری زیست‌بوم این منطقه مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی