English

در دیدار معاون فروش فولاد مبارکه و معاون خرید ایران‌خودرو مطرح شد؛

رضایتمندی خودروسازان از محصولات فولاد مبارکه

نشست هم‌اندیشی معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با معاون خرید شرکت ایران‌خودرو، به‌منظور ارتقای تعاملات و برنامه‌ریزی جهت همکاری‌های مشترک میان دو شرکت برگزار شد.

رضایتمندی خودروسازان از محصولات فولاد مبارکه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان ،رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در دیدار با معاون خرید شرکت ایران‌خودرو اظهار کرد: شرکت ایران‌خودرو انواع محصولات فولاد مبارکه شامل محصولات گرم، اسیدشویی و محصولات سرد را خریداری می‌کند که این محصولات در طیف گسترده‌ای از ابعاد و کیفیت برای تولید قطعات مختلف خودرو مورداستفاده قرار می‌گیرند.

 

وی در ادامه افزود: به همین منظور جلسات تعاملی برای همکاری این دو مجموعه بزرگ صنعتی، ماهانه میان مدیران و کارشناسان و سالانه بین معاونت‌های هر دو شرکت برگزار می‌شود؛ خوشبختانه این تعاملات باعث شده خودروسازان رضایتمندی قابل‌قبولی از فولاد مبارکه داشته باشند.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: افزایش رضایت مشتریان ویژه و استراتژیک شرکت فولاد مبارکه در اولویت نخست این مجموعه قرار دارد که ازاین‌رو، تأمین ورق موردنیاز صنایع بزرگ کشور ازجمله صنایع خودروسازی موردتوجه گروه فولاد مبارکه بوده و تا به امروز تمامی تلاش بر محقق‌شدن این امر صورت‌گرفته است.

وی اذعان داشت: صنعت فولاد کشور در کنار صنایع بزرگی مانند ایران‌خودرو سهم قابل‌توجهی در اقتصاد و پیشرفت صنعت کشور دارد که ازاین‌رو ایجاد زیرساخت مناسب و تحویل به‌موقع مواد اولیه به این دست از مشتریان استراتژیک فولاد مبارکه در دستور کار قرار گرفته است.

حیدری تصریح کرد: یکی از چالش‌های اصلی امروز ما در ایران حمل‌ونقل محصولات در سطح کشور است که خوشبختانه فولاد مبارکه توانسته از طریق حمل ریلی و جاده‌ای ورق موردنیاز ایران‌خودرو را در زمان مقرر تأمین کند تا مشکلی در تولید این مجموعه به وجود نیاید.

در ادامه این دیدار، معاون خرید شرکت ایران‌خودرو ضمن تشکر از حضور معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در شرکت ایران‌خودرو، رویکرد حمایتی فولاد مبارکه از خودروسازان را ارزشمند و قابل‌تقدیر دانست.

وی همچنین تحویل به‌موقع و بدون دغدغه انواع محصولات فولاد مبارکه به ایران‌خودرو را الگویی برای سایر شرکت‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد که با مذاکرات فنی و بازرگانی صورت‌گرفته در سال جاری هیچ دغدغه‌ای بابت تأمین ورق مصرفی ایران‌خودرو وجود نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی