English

معاون سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه در بازدید از منطقه حفاظت‌شده قمیشلو

فولادمبارکه؛ صنعتی سبز و حامی محیط زیست

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه علاوه بر حمایت برای جلوگیری از انقراض گونه‌های گیاهی و جانوری، در عرصه تولید نیز اقدامات ارزنده‌ای برای حفظ محیط زیست انجام داده و در مسیر تولید فولاد سبز و تبدیل شدن یه یک صنعت سبز است.

فولادمبارکه؛ صنعتی سبز و حامی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان ، مهدی کفایت معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در حاشیه بازدید از منطقه حفاظت شده قمیشلو  اظهار کرد: امروز پس از ۴۰ سال دوباره از منطقه قمیشلو بازدید کردم که خاطرات خوبی از این منطقه بکر و سرسبز برای من تداعی شد. این منطقه یکی از بهترین و مهم‌ترین ذخایر ژنتیکی استان است که گونه‌هایی کم‌نظیر و استثنائی در آن وجود دارند که برخی از این گونه‌ها در دنیا بی‌نظیر است.

 

وی گفت: بازدید امروز به منظور آشنایی بیشتر با این زیست‌بوم و بررسی امکان حمایت از گونه‌های زیست‌محیطی در این منطقه و سایر مناطق ارزشمند استان اصفهان در قالب مسئولیت‌های اجتماعی فولاد مبارکه است.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: این حمایت‌ها توسط فولاد مبارکه و سایر صنایع و همه کسانی که به نحوی دوست‌دار محیط زیست هستند می‌تواند از انقراض گونه‌های موجود جلوگیری نموده و حفظ آن‌ها برای نسل‌های آینده را به ارمغان بیاوریم.

وی تصریح کرد: البته فولاد مبارکه در عرصه تولید نیز اقدامات ارزنده‌ای برای حفظ محیط زیست انجام داده و در مسیر تولید فولاد سبز و تبدیل شدن یه یک صنعت سبز است.

گفتنی است، علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به همراه مدیرعامل و جمعی از معاونین مدیران شرکت فولاد مبارکه، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، از منطقه حفاظت‌شده قمیشلو بازدید کردند. در این بازدید آخرین وضعیت گونه‌های گیاهی و جانوری زیست‌بوم این منطقه مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی