English

مدیرعامل شرکت بهران آسانبر:

محصولات فولادی شرکت فولاد مبارکه با کشورهای اروپایی قابل رقابت هستند

احمد شاکری، مدیرعامل شرکت بهران آسانبر در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران گفت: محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان قابل رقابت با محصولات و ورق‌های فولادی کشورهای اروپایی از جمله آلمان و ایتالیا است.

محصولات فولادی شرکت فولاد مبارکه با کشورهای اروپایی قابل رقابت هستند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان،احمد شاکری، مدیرعامل شرکت بهران آسانبر تولید کننده آسانسور در چهارمین روز پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین افزود: صنعتگران و تولیدکنندگان آسانسور پیش از این از ورق‌ها و قطعات فولادی برخی از کشورهای خارجی استفاده می‌کردند که کیفیت لازم را نداشتند و این باعث خرد شدن قالب های آسانسور سازان می شد.

وی تاکید کرد: تولید ورق های فولادی در کشور و به خصوص در شرکت فولاد مبارکه حقیقتا از کیفیت بالایی برخوردار است و می شود گفت که این محصولات مطابق محصولات اروپایی (ایتالیایی و آلمانی) تولید می‌شوند.

شاکری افزود: در صنعت آسانسور از حدود ۸ سال پیش استفاده از ورق‌های فولادی تولید داخلی مورد توجه صنعتگران داخلی قرار گرفت و هم اکنون صد درصد این ورق‌ها می تواند با محصولات اروپایی رقابت کند.

شاکری افزود: پیش از این محصولات و ورق‌های وارداتی از چین و یا برخی از کشورهای جهان از کیفیت لازم برخوردار نبودند، زیرا با وجود موج و یا سفت و یا خشک بودن ورق‌های فولادی وارداتی، قالب های آسانسور سازان را خرد می‌کرد و در نهایت از بین می رفتند. ولی با تولید ورق های کیفی در داخل، هم اکنون همه آسانسور سازان از تولید محصولات ایرانی استفاده می‌کنند.

پنجمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران با حضور حدود ۸۰۰ شرکت داخلی در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور روزهای ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده بود، عصر امروز پس از چهار روز فعالیت بکار خود پایان می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه