English

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین:

شرکت فولاد مبارکه همیشه پیشران بزرگ صنعت کشور بوده است

امیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در حاشیه پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه همیشه پیشران بزرگ صنعتی کشور بوده است، گفت: خوشبختانه تاکنون فولاد مبارکه به خوبی بر تارک صنعت کشور درخشیده است.

شرکت فولاد مبارکه همیشه پیشران بزرگ صنعت کشور بوده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، امیرحسین نادری در غرفه شرکت فولاد مبارکه در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران افزود: شرکت فولاد مبارکه در بین صنایع کشور جایگاه بسیار بزرگ و ارزشمندی دارد و منافع فولاد مبارکه اصفهان همیشه به مردم ایران برگشته است.

وی از تلاش‌های مدیرعامل، معاونین و اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه تقدیر و تشکر کرد و افزود: خوشبختانه منافع فولاد مبارکه اصفهان در زنجیره تولید و سهامداری همیشه به مردم ایران تعلق گرفته و همگان از این مزیت استفاده کرده‌اند.

نادری با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی محصولات صادراتی ایران است و همواره صادرات محصولات فولادی و معدنی از مزیت‌های خوبی برای توسعه صادرات کشور برخوردار هستند و ما نباید فرصت‌های گرانبهای صادراتی را از دست بدهیم.

وی اظهار داشت: قیمت محصولات صادراتی در بازارهای جهانی همواره یکسان نیست و زمانی که قیمت‌ها در بازارهای جهانی افزایش می‌یابد باید از این فرصت شرکت‌های معدنی و فولادی به خوبی استفاده کنند تا بتوانند درآمدهای ارزی بیشتری را به دست بیاورند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین بیان کرد: افزایش درآمدهای ارزی تامین مالی را برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های صنعتی معدنی و فولادی بیش از پیش تسهیل می‌کند تا شرکت‌هایی که به منابع دولتی وابسته نیستند، به راحتی بتوانند با درآمدهای خود در حوزه تولید و سرمایه‌گذاری بیش از پیش فعال شوند.

نادری یادآور شد: افزایش سرمایه گذاری در حوزه های معدنی مثل مس، روی و سنگ آهن فرصت های منحصر به فردی را برای ما به وجود می‌آورد تا برای افزایش صادرات و رشد تولید در کشور اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی بر افزایش سرمایه گذاری ها در کشور در بخش های مختلف اقتصادی، صنعتی و معدنی تاکید کرد و اظهار داشت: بدون شک هر گونه افزایش سرمایه‌گذاری برای فرآوری مواد معدنی در کشور بازدهی این شرکت ها را افزایش می دهد و مردم نیز از سودی که به دست می آید، برخوردار می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه