English

در بازدید معاون بهره‌برداری و جمعی از مدیران فولاد مبارکه از شرکت ورق‌خودرو تأکید شد؛

تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر در شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه، ضمن ابراز خرسندی از روند روبه‌رشد تولید کمّی و کیفی محصولات شرکت ورق‌خودرو در سال ۱۴۰۱ گفت: در سال جدید راهبرد شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان شرکت مادر در ادامۀ استراتژی‌های سال قبل است و به‌صورت هدفمندتر بر اجرای طرح‌های توسعه، رشد تولید و عرضه محصولات با ارزش افزوده بالاتر تمرکز دارد.

تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر در شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، غلامرضا سلیمی معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه که به همراه مدیران نواحی گرم و سرد و مدیر مجتمع فولاد سبا از شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری بازدید می‌کردند، ضمن دیدار با مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارشناسان این شرکت، بر رشد تولید و اهمیت تولید محصولات باارزش افزوده بالاتر در این شرکت در سال ۱۴۰۲ تأکید کردند.

در این دیدار معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه، ضمن ابراز خرسندی از روند روبه‌رشد تولید کمّی و کیفی محصولات شرکت ورق‌خودرو و قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان این شرکت در سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: در سال جدید راهبرد شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان شرکت مادر در ادامۀ استراتژی‌های سال قبل است و به‌صورت هدفمندتر بر اجرای طرح‌های توسعه، رشد تولید و عرضه محصولات باارزش افزوده بالاتر تمرکز دارد.

وی با اشاره به ظرفیت ۴۰۰ هزار تنی شرکت ورق‌خودرو در تولید ورق گالوانیزه تصریح کرد: با توجه به رویکرد شرکت مادر در شرکت ورق‌خودرو که اصلی‌ترین قطب تولید ورق‌های پرکاربرد در صنعت خودروسازی کشور است و از تکنولوژی و فناوری روز دنیا در این عرصه بهره‌مند است، انتظار می‌رود همانند سال ۱۴۰۱ با تمام توان و ظرفیت خود به کارِ تولید همت گمارد.

سلیمی استفاده از دانش فنی و تجارب فولاد مبارکه، تدوین و اجرای برنامه‌های راهبردی فراگیر در مجموعه هلدینگ جهت افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه در شرکت‌های تابعه ازجمله شرکت ورق‌خودرو را مورد تأکید قرار داد.

 

خودروسازان کشور به واردات محصولات گالوانیزه نیاز ندارند

در جریان این بازدید مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری نیز ضمن ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۱ گفت: در حال حاضر با تلاش کارکنان این شرکت، خودروسازان کشور نیاز به واردات محصولات گالوانیزه ندارند و در سال جاری نیز تمامی تلاش خود را برای تولید گریدهای جدید و پرکاربرد به کارخواهیم گرفت تا مأموریت حساس خود را در راستای تحقق برنامه توسعه و سند چشم‌انداز ترسیم‌شده در شرکت مادر ایفا کنیم.

 

برنامه‌های شرکت برای تولید ورق موردنیاز صنایع تولید کنند لوازم‌خانگی

حمید شجاعی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌ها و برنامه‌های این شرکت برای تولید ورق باکیفیت ویژه برای صنایع لوازم‌خانگی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تنوع و تکمیل سبد محصولات در زنجیره تولید گروه فولاد مبارکه و نیاز صنایع تولیدکننده لوازم‌خانگی، تمامی تلاش خود را در این زمینه نیز به کارخواهیم گرفت و بدون شک حمایت‌ها و راهبردهای مدیریت ارشد گروه فولاد مبارکه به‌عنوان سهام‌دار اصلی و تأمین‌کنندۀ اصلی مواد اولیه شرکت ورق‌خودرو و همچنین همکاری سایر نواحی این شرکت می‌تواند در تحقق اهداف سالانه این شرکت مؤثر و کارگشا باشد.

به گفته مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، تداوم روند روبه‌رشد موفقیت‌های این شرکت درگِرو همین حمایت‌ها و تأمین به‌موقع مواد اولیه است و در جهت تحقق حداکثری اهداف و تکمیل سبد محصولات و زنجیره ارزش شرکت بسیار حیاتی است.

 

تعریف و اجرای پروژه مشترک مجتمع فولاد سبا با شرکت ورق‌خودرو

در این بازدید همچنین محمود محمدی فشارکی مدیر مجتمع فولاد سبا هم از تعریف و اجرای پروژه مشترک مجتمع فولاد سبا با شرکت ورق‌خودرو خبر داد و تصریح کرد: با توجه به راهبردهای شرکت فولاد مبارکه مبنی بر همکاری‌های دوجانبه برای تولید ورق‌های فول‌هارد موردنیاز در تولید ورق‌های دوفازی DP۸۰۰ و DP۱۰۰۰ در شرکت ورق‌خودرو آمادگی داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه