English

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه عنوان کرد:

برنامه‌ریزی استراتژیک لازمه حیات شرکت‌های دانش‌بنیان است

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه گفت: برنامه‌ریزی استراتژیک و خود ارزیابی لازمه توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان است و رعایت این اصول ما را در راستای انجام رسالت ذاتی خود در پشتیبانی از این شرکت‌ها یاری می دهد.

برنامه‌ریزی استراتژیک لازمه حیات شرکت‌های دانش‌بنیان است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه در این جلسه ضمن تبریک سال جدید به حضار با اشاره به دو مقوله سود آوری و پایداری در شرکت های دانش بنیان اظهار کرد: الزامات قانونی برای شرکت های دانش بنیان جزء لا ینفک فعالیت آن هاست چرا که توسعه سود آوری و پایداری شرکت ها مستلزم بزرگ شدن آن ها و تقید به الزامات قانونی است که امیدواریم امسال شرکت های مرتبط با ما، با مجهز شدن به این الزامات، مقدمات پیشرفت خود را فراهم کنند.

 

وی افزود: وجه غالب سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه در شرکت ها از جهت مداخله در اکوسیستم در راستای رفع نیازمندی های داخلی و کمک به زنجیره تامین است و مجموعه فولاد با مکانیزم سرمایه گذاری خطر پذیر در راستای تقویت این اکوسیستم قدم بر می دارد چون نهادهای تخصصی سرمایه گذاری در کشور وجود ندارند که بتوانند این اتفاق را رقم بزنند.

پالیزدار با اشاره به وجوه دیگر سرمایه گذاری فولاد در حوزه شرکت های دانش بنیان، بیان کرد: شرکت فولاد مبارکه به عنوان یک مجموعه پیشرو در عرصه صنعت از طرفی به دنبال جریان سازی است و از طرفی وجه دیگر این سرمایه گذاری بحث ورود فولاد به کسب و کارهایی است که می تواند با یک سرمایه گذاری نسبتا کوچک در سطح سرمایه گذاری های فولاد، بازگشت سرمایه بسیار مناسبی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه عنوان کرد: در نقشه های کسب و کارها بازگشت های زیر ۴۰ درصد متصور نبوده و این بدان معناست که در کسب و کارهای عادی قرار نداریم بلکه مطلوب ما کسب و کارهایی است که می تواند ارزش افزوده مناسبی برای فولاد داشته باشد.

پالیزدار با تشریح رویکرد فولاد نسبت به سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان هدف گفت: ما در این شرکت ها با توجه به توانمندی ها و حوزه فعالیت آن ها در بخش زیرساخت، توسعه تکنولوژی و کسب و کارهای جدید و پر سود سرمایه گذاری کرده‌ایم و امیدواریم با پتانسیل بی نظیر این شرکت ها بتوانیم به اهداف مورد نظر خود دست یابیم.

وی در پایان متذکر شد: شرکت های دانش بنیان باید برای پیشرفت خود و جذب سرمایه، از حالت شرکت های کوچک فناوری پایه به مجموعه هایی با درصد بالای فروش و سود تبدیل شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی