English

بازسازی لکوموتیو شرکت توسط تلاشگران مدیریت راه آهن و ترابری

لکوموتیو TGM۴-۲۷۵۶ روسی شرکت توسط کارکنان متخصص و تلاشگر مدیریت راه آهن و ترابری ذوب آهن اصفهان با موفقیت بازسازی شد و در مدار تولید قرار گرفت.

بازسازی لکوموتیو شرکت توسط تلاشگران مدیریت راه آهن و ترابری

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، افشین ژیانی فر، سرپرست تعمیرات ناوگان با اعلام این خبر گفت: این لکوموتیو از ماه ها قبل به دلیل یاتاقان زدن میل لنگ و همچنین عدم تامین قطعات یدکی از ناوگان حرکت خارج شد. بنا به نیاز شدید و محدودیت در تعداد لکوموتیوها، مدیریت راه آهن و ترابری تصمیم گرفت علی رغم کمبود قطعات با همکاری مدیریت خرید و سفارشات قطعات مورد نیاز تامین و لکوموتیو را بازسازی کند، گراف اجرایی تهیه شد و با همت و همکاری کارشناسان، تکنسین ها و تعمیرکاران واحد تعمیرات ناوگان، دفتر فنی و تدارکات مدیریت، پس از پیاده سازی و دمونتاژ موتور، بلوکه و میلنگ ، مونتاژ موتور لکوموتیو آغاز شد. پس از مونتاژ و اورهال کامل موتور و نصب آن، دوره تست نیز با موفقیت سپری شدو لکوموتیو در چرخه سیر قرارگرفت.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده امیدواریم بتوانیم تعدادی از لکوموتیوهای متوقف شده را تا پایان سال راه اندازی کنیم. این امر پروژه ای بسیار حیاتی برای تسهیل در امر حمل و نقل ریلی مدیریت راه آهن و  مجموعه پشتیبانی از تولید کارخانه خواهد بود.

سیف اله سلامی، تکنسین تعمیراتنیز گفت: با توجه به این که تکنولوژی و دانش تولید این نوع لکوموتیو در دهه ۷۰  میلادی بوده و نقص های فراوان در حفاظت از موتور و کارکرد تجهیزات جانبی آن وجود داشت موفق شدیم با انجام برنامه ریزی دقیق و با کمترین توقفات آن را راه اندازی کنیم.

مهدی ملکی تکنسین برق ناوگان نیز گفت: برخی از مدارات هشدار دهنده و توقف دهنده لکوموتیو را  قبل از بروز هر گونه خرابی منجر به توقف کامل لکوموتیو ، نصب کردیم و با این کار عمر لکوموتیو  و کارکرد آن را به شدت افزایش دادیم که این امر به صورت مستقیم و غیر مستقیم باعث صرفه جویی های بسیار زیاد ی شده است.

اصغر شیری تکنسین تعمیرات ناوگان نیز گفت: این واحد موفق شد با استفاده از امکانات محدود و علی رغم چالش های فراوان و با استفاده از توان و دانش کارکنان خود این لکوموتیو را بازسازی نموده و در مدار بهره برداری قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه