English

در دیدار فرماندهان بسیج ذوب آهن با مدیرعامل عنوان شد :

با اشاعه و تکیه بر فرهنگ بسیجی، آینده ای روشنی را برای ذوب آهن رقم خواهیم زد

مهدی کوهی مدیر عامل شرکت در دیدار با فرماندهان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر گفت: حضور باشکوه و حماسه آفرین ملت بزرگ ایران در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بسیاری از توطئه های دشمن را خنثی نمود. وی افزود: باید با هوشیاری در حوزه هایی همچون پدافند غیر عامل، افزایش تولید، تامین پایدار مواد اولیه، فروش هدفمند، تلاش همگانی و جهادی صورت گیرد.

با اشاعه و تکیه بر فرهنگ بسیجی، آینده ای روشنی را برای ذوب آهن رقم خواهیم زد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، وی نقش بسیج در عرصه های مختلف  اجتماعی،  فرهنگی و اقتصادی را بسیار مهم دانست و گفت: همانطوریکه در دوران دفاع مقدس،  بسیج حماسه آفرید، فرهنگ بسیجی و از خودگذشتگی بسیجیان متخصص  تا کنون کم هزینه ترین پروژه های مهم صنعتی و اقتصادی دانش بنیان در سطح کشور و شرکت ذوب آهن اصفهان را محقق نموده  است.

مهدی کوهی با تاکید بر اجرای پروژه های دانش بنیان در ساخت قطعات صنعتی در ذوب آهن اصفهان ، تصریح نمود: مولد سازی دارایی ها  از مباحث مهمی است که با جدیت دنبال می شود تا بتوانیم در کوتاه مدت، سرمایه و پروژه ها را به تولید و نتیجه نهایی برسانیم.

وی افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی، دانش بنیان و مهندسی معکوس، منشور ذوب آهن  می باشد و در این خصوص از طرح و اجرای پروژه های دانش بنیان و ساخت داخل، توسط بسیجیان  متخصص شرکت نیز استقبال می شود.

مدیر عامل ذوب آهن  با تاکید بر بکارگیری همه ظرفیت های بسیج، توجه به نسل جوان شاغل در شرکت را یاد آور شد و گفت: با توجه به افتخار بازنشستگی تعدادی  از همکاران  در ماه های آینده، توجه به کارشناسان شرکت و جوانگرایی و جانشین پروری نیز از برنامه های مورد نظر خواهد بود.

در ابتدای این جلسه سرهنگ مختاری فرمانده بسیج شرکت،ضمن قدردانی از توجه و حمایت مدیریت عالی شرکت از بسیج، بخشی از فعالیت و ماموریت های صورت گرفته را بیان نمود و گفت: توانمندی های بسیج ذوب آهن برای انجام پروژه های توسعه ای ، همانند گذشته در خدمت اعتلای ذوب آهن اصفهان  خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه