English

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تاکید شد:

بهبود شاخص‌های بهره‌وری با رویکرد تولید فولادهای کیفی و صنعتی

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان بر بهبود شاخص‌های بهره‌وری با استفاده از نقاط بهینه کاوی معتبر صنعت فولاد تاکید کرد.

بهبود شاخص‌های بهره‌وری با رویکرد تولید فولادهای کیفی و صنعتی

به گزارش خبرگزاری موج، جلسه تعاملی منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه 10 آذرماه برگزار گردید. مدیر عامل شرکت در این جلسه با تاکید بر بهبود شاخص‌های بهره‌وری با استفاده از نقاط بهینه کاوی معتبر صنعت فولاد، گفت: ظرفیت‌های بالقوه خط تولید در راستای بالانس بخش‌ها و حداکثر تولید اقتصادی باید با دقت بررسی شود.

وی، توجه ویژه به تنوع محصولات شرکت با رویکرد محصولات کیفی و صنعتی با ارزش افزوده بالاتر را مورد تاکید قرار داد و افزود: تسریع در جایگزینی منابع زغالسنگ داخلی در پروژه PCI و جذب کامل بودجه مصوب پروژه‌های تحقیقاتی کاربردی در راستای نیاز شرکت باید در اولویت قرار گیرد.

مهدی نصر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این حوزه، چالش‌های موجود و راهکارهای بهبود عملکرد را برشمرد و گفت: در راستای سیاست‌های کلان شرکت در خصوص افزایش تولید و بهبود شاخص‌های بهره‌وری با حوزه بهره‌برداری همکاری نزدیکی داریم و فعال سازی و بهره گیری از ظرفیت های بالقوه را پیگیری می کنیم.گزارش مدیریت های حوزه برنامه ریزی و توسعه شرکت در این جلسه ، در شماره آینده درج می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی