English

امام جمعه موقت تهران در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت:

وعده صادق جهان را حیرت زده کرد

امام جمعه موقت تهران گفت: عده صادق سبب گردید دانش و علم ایران جهان را در حیرت فرو ببرد.

وعده صادق جهان را حیرت زده کرد
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران،  در آیین بزرگداشت مقام شامخ شهیدان عرصه خدمت که امروز در ستاد ارتش برگزار گردید، اظهار داشت: بسیار خرسندیم که در رده‌های بالای مدیریت کشور افرادی هستند که آنها را با خصوصیات اخلاقی، ایمانی، با دانش و ظرفیت‌های علمی ستودنی و روح خدمت به ملت شناخته می شوند.

وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی را باید در این شاخص کلیدی ارزیابی شود، افزود:  انقلاب راه را برای حضور افرادی  در عرصه  سیاست هموار کرد که اینگونه مایه افتخار و عزت شدند و جایگاه فاخر در محور مقاومت بدست آوردند. 

امام جمعه موقت تهران با گرامیداشت یاد شهید قرنی، نماد دانش، علم، فهم درست از جهان و دارای شناخت درست از افسران آمریکایی، بیان کرد: این شخصیت عالم لشکر ۱۶ زرهی و افسران آن را می‌شناخت و تحلیل و برنامه داشت.

حجت الاسلام ابوترابی امروز نیروهای مسلح کشور برای دنیای استکبار، تهدیدی قطعی است، تصریح کرد: خوشحالیم در این کشور در سایه فرماندهی کل نیروهای مسلح، رهبر عالیقدر و هوشمند هستیم که برای امت اسلام و محور مقاومت تکیه‌گاه الهام‌بخش و برای ملت ایران دژ مستحکم است.

 

بیشتر بخوانید:

بزرگداشت شهدای خدمت در ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران

 

وی با بیان اینکه نیروهای عزت‌آفرین ارتش با جایگاه علمای تربیت‌یافته در مدرسه امام صادق(ع) چون شهید آیت‌الله آل هاشم از نزدیک آشنا هستند، افزود: وی در محضر شما نماد روحانی خدوم و متواضع بود که افتخارش قدردانی از جایگاه ارتش بود. 

امام جمعه موقت تهران با عنوان اینکه  ایشان هفت سال در جایگاه کلیدی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی به خدمتگزاری به مردم غیور و خطه آذربایجان شرقی افتخار می‌کرد، بیان کرد:  مردم شریف ایران نیز در در تشییع پیکر شهدا در شهرهای مختلف افتخار را به جهانیان نشان دادند.

حجت الاسلام ابوترابی با اشاره به اینکه ایران در منطقه و معادلات جهانی و بین المللی دارای جایگاه مهمی است، خاطر نشان کرد: البته کشور در کنار قدرت و پیشرفت برخاسته از بیش از چهار دهه همراهی ملت و تلاش‌های مسئولان کشور، با چالش‌هایی نیز روبرو است. سرمایه ما برای برون‌رفت از تنگناها و قرار گرفتن در جایگاه در خور شأن ملت ایران، شناخت درست ظرفیت‌های انقلاب اسلامی، شناخت طرح‌ها، برنامه‌ریزی و طراحی برنامه‌های مدون کاربردی و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها می باشد.

وی گفت:  کشوری می‌تواند در مسیر عزت و افتخار حرکت کند که در دنیای پرتلاطم سیاسی از استقلال سیاسی به معنای واقعی کلمه برخوردار باشد وگرنه هیچ روزنه امیدی را نمی تواند پیدا کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه استقلال می تواند افق  روشن را برای کشور داشته باشند، خاطرنشان کرد:  درحال حاضر ایران نماد استقلال و امنیت سیاسی در جهان  است، جوانان عزیز بدانند این مردان سلحشور نیروی زمینی اقتدارآفرین و نیروی هوایی پاسبان آسمان و نیروی دریایی قدرتمند که دریاها را در می‌نوردد و سپاه و نیروهای مسلح پشتوانه اقتدار و امنیت کشور هستند.

​وی به عملیات وعده صادق و دستاوردهای آن اشاره وگفت: وعده صادق پیام‌آور دانش و فناوری، نماد تجاری‌سازی علم، فرماندهی سخت‌ترین عملیات و عبور از لایه‌های هشت‌گانه امپراتوری ناتو و لایه‌های چهارگانه رژیم صهیونیستی بود و سبب گردید دانش و علم ایران  جهان را در حیرت فرو ببرد. 

امام جمعه موقت با عنوان اینکه تمام اینها محصول فناوری، علم و دانش است که سکاندار کشور، مقام معظم رهبری پرچمدار آن است، بیان کرد: کشور از این ظرفیت برخوردار است و در کنار آن انسجام ملی، ثبات و امنیت دارد. این انرژی عزت‌بخش از منبع یک رهبر مقتدر انقلابی و نیروهای مسلح انقلابی برآمده است که این نیروها را خلق کرده است و باید از این ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های کشور که طی بیش از ۴ دهه خلق شده و رهبری معظم انقلاب آن را به عنوان قله‌ها مطرح کرده‌اند، با تمام توان بهره بگیریم.

ابوترابی‌فرد گفت: شهدا و خانواده شهدا پیشگامان حرکت‌های عظیم در کشور هستند ، و اکنون  خدای متعال راه را برای خلق قدرتی دیگر برای ملت ایران به وجود آورده که امیدواریم  شاهد پیروزی‌های بزرگ و روزافزون  باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه