English

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ارتش بالاترین تعداد بالگرد را در منطقه غرب آسیا دارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بالاترین تعداد بالگرد را در میان کشورهای منطقه غرب آسیا دارد.

ارتش بالاترین تعداد بالگرد را در  منطقه غرب آسیا دارد
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر سرتیپ حیدری در گفت‌وگویی درباره تغییرات صورت گرفته در هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: برد موشک‌های بالگردهای هوانیروز از ۲ و ۲۰ کیلومتر دیروز به ۲۰۰ کیلومتر امروز رسیده تا این بالگردها بتوانند اهداف متحرک در سطح دریاها را شناسایی، تعقیب و در فاصله ۲۰۰ کیلومتری از خود آن را منهدم کنند.

به گفته فرمانده نیروی زمینی ارتش ، اکنون بالگردهای هوانیروز همچنین این توان را دارند تا در محیط جنگ الکترونیک از خود دفاع کنند.

امیر سرتیپ حیدری درباره توان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: متخصصان و مهندسان هوانیروز تاکنون بیش از ۸۰۰ نوع قطعه بالگردی را تولید کرده اند تا نه تنها ناوگان بالگردهای هوانیروز زمین‌گیر نشود بلکه در عرصه‌های بین المللی بدرخشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از لحاظ کمیت بالاترین تعداد بالگرد را در میان کشورهای منطقه غرب آسیا دارد، گفت: از لحاظ کیفیت نیز بالاترین کیفیت عملیاتی روی این بالگردها اعمال شده تا بتوانند در انواع محیط‌های عملیاتی از جمله در شب عملیات‌هایی مثل عملیات هلی برن انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه