English

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

خبری از هیمنه پوشالی آمریکا دیگر نیست

فرمانده نیروی زمینی ارتش ابراز داشت: امروز آمریکا دیگر یک ابرقدرت نیست و از هیمنه پوشالی او خبری نیست و جمهوری اسلامی توانسته معادلات دنیا را بهم بزند.

خبری از هیمنه پوشالی آمریکا دیگر نیست

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم بیعت کارکنان هوانیروز ارتش با امام راحل در سال ۵۸ در سخنانی اظهار داشت: کارکنان هوانیروز ارتش در روز ۱۹ تیرماه سال ۵۸ که مصادف با نیمه شعبان بوده رژه باشکوهی را در مقابل امام راحل انجام دادند و با بنیانگذار انقلاب اسلامی بیعت بستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان داشت: بیعتی که کارکنان هوانیروز با امام راحل بستند ناگسستنی است و تا به امروز ادامه دارد.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و بیعتی که ارتشیان با امام راحل بستند همچنان ادامه دارد.

امیر حیدری ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی گوش به فرمان فرمانده کل قواست و در صحنه‌های مختلفی که انقلاب نیازمند حمایت و پشتیبانی است، حضور پررنگی دارد.

وی بیان داشت: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری از جمله اصولی است که در ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد.

امیرحیدری عنوان داشت: ارتش در عرصه بازدارندگی از تهاجم دشمنان، دستاوردهای بسیار خوبی داشته و در حوزه ساخت بسیاری از تجهیزات نظامی خودکفاست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش در عرصه خدمت رسانی به مردم نیز همواره پیش قدم بوده است، افزود: در بسیاری از حوادث طبیعی همانند سیل و زلزله ارتشیان برای امدادرسانی در میدان حضور می‌یابند و جز اولین نفرات برای کمک به آسیب دیدگان هستند.

امیرحیدری ابراز داشت: امروز آمریکا دیگر یک ابر قدرت نیست و از هیمنه پوشالی آمریکا خبری نیست و جمهوری اسلامی توانسته در معادلات منطقه‌ای و جهانی ایفای نقش کند.

وی ابراز داشت: از جمله موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب در این سال‌ها بر آن تاکید کردند جهاد تبیین است و ایشان این امر را فوری، قطعی و ضروری می‌دانند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان داشت: جهاد تبیین بدان معناست که به زبان بیاوریم که به برکت برپایی نظام جمهوری اسلامی چه رویدادهای مهمی در منطقه و جهان اسلام پدید آمده است.

امیر حیدری اضافه کرد: پیامبر اسلام نماد عینی صراط مستقیم است و بعد از ایشان نیز امامان معصوم نماد این مسیر هستند و امروز نیز که امام زمان (عج) در غیبت هستند ولی فقیه نماد و مجسم صراط مستقیم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه