English

فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتگو با موج؛

تکاوران نیروی زمینی ارتش در شهر معمولان و روستای چم مهر مستقر شدند

فرمانده نیروی زمینی ارتش به خبرنگار موج، گفت: تکاوران تیپ عملیات ویژه و نیروی مخصوص نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به منظور امدادرسانی در شهر معمولان و روستای چم‌ مهر مستقر شدند.

تکاوران نیروی زمینی ارتش در شهر معمولان و روستای چم مهر مستقر شدند

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج لرستان، گفت: تکاوران کلاه سبز تیپ عملیات ویژه و نیروی مخصوص نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهر معمولان و روستای چم‌ مهر مستقر شدند.

وی، افزود: این نیروهای تکاور با بهره‌گیری از تجهیزات شناور اعم از انواع قایق و نفربرهای آبی و خاکی برای امدادرسانی و ترابری و رساندن اقلام مورد نیاز مردم از طریق رودخانه و مسیرهای صعب العبور در شهر معمولان و روستای چم‌ مهر حضور دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: این تیپ همچنین با تلاش تکاوران و کارکنان خود کمپ‌های مختلفی برای اسکان موقت مردم سیل زده معمولان و چم‌مهر تشکیل دادند.

امیر سرتیپ حیدری، ادامه داد: همچنین 2 گردان از تیپ 284 نیروی زمینی ارتش برای لایروبی و خارج کردن گِل از منازل مردم سیل زده در سراب دوره و چگنی مستقر شده اند.

بیمارستان 577 اصفهان و گروه 44 و 55 توپخانه به منطقه اعزام شده اند

فرمانده عملیات در منطقه لرستان و غرب کشور، اظهار داشت: 250 نفر نیروی کمکی و امدادی به همراه تجهیزات لجستیکی، ترابری، امداد و نجات، امکانات بیمارستانی، تانکرهای آب و ژنراتورهای برق و سایر نیازمندی‌های لازم از گروه‌های 44 و 55 توپخانه و بیمارستان 577 اصفهان به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شدند.

هوانیروز ارتش در پلدختر

هوانیروز ارتش از لحظات ابتدایی در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده لرستان است

کیومرث حیدری، گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز از لحظات ابتدایی وقوع سیل، با پرواز انواع بالگردهای 206، 214 و شینوک، ضمن جابجایی مصدومان و خانواده‌های گرفتار در مناطق صعب العبور، اقلام پشتیبانی مورد نیاز مردم سیل زده را ترابری و تامین می کند.

به دستور فرمانده کل ارتش، گروه 411 مهندسی بروجرد راهی پلدختر شد

وی، تاکید کرد: در پی دستور امیر فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر لزوم افزایش تجهیزات مهندسی برای تسریع در لایروبی شهر پلدختر و بازگشایی راه‌ها، در حال حاضر تجهیزات متعددی شامل تعدادی بولدوزر، کمپرسی، ماشین‌های سنگین و پل‌های شناور از گروه 411 مهندسی بروجرد راهی پلدختر و سایر مناطق سیل زده شده است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه