English

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیروی زمینی همواره دست به ماشه آماده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش ابراز کرد: نیروی زمینی همواره دست به ماشه آماده است تا در رکاب ولی‌امر مسلمین به هر تهدیدی، در هر نقطه‌ای و هر مقیاسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ‌ دهد.

 نیروی زمینی همواره دست به ماشه آماده است

به گزارش خبرگزاری موج، امیرسرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نزاجا در منطقه عمومی رزمایش نصرآباد اصفهان، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هدایت‌های داهیانه‌ فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) نیروی زمینی متحول شده و به یک نیروی متحرک هجومی و واکنش سریع تبدیل شده است.

فرمانده نزاجا افزود: نیروی زمینی همواره دست به ماشه آماده است تا در رکاب ولی‌امر مسلمین به هر تهدیدی، در هر نقطه‌ای و هر مقیاسی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ‌ دهد.

امیرسرتیپ حیدری ادامه داد: رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش تمرینی برای پاسخگویی به تهدیدات غافلگیرانه بوده و به همین منظور نیروی زمینی ارتش همواره آماده است تا طومار زندگی ننگین دشمنانی را که بخواهند به خاک این مرز و بوم نگاه چپ داشته باشند را در کسری از ثانیه در هم بپیچد.

وی با اشاره به آماده به کاری بیش از ۲۰۰ فروند بالگرد در پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان، قدرت بالگردی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را در منطقه منحصر بفرد خواند و اظهار کرد: در رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش بالگردهای هوانیروز علاوه بر اجرای موفقیّت‌آمیز عملیات‌های روزانه و بارریزی بی‌نظیر تجهیزات، توانستند با مجهز شدن به دوربین‌های دید در شب، در عملیات‌های شبانه‌ خود نیز به نحو شایسته‌ای نقش‌آفرینی کنند و علاوه بر انهدام اهداف از پیش تعیین‌شده، نسبت به هلی‌برن تکاوران نیز ثمربخش واقع شوند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به قدرت پهپادی در این رزمایش، تصریح کرد: در این رزمایش تعدادی زیادی از انواع پهپادهای رزمی، شناسایی و انهدامی به کار گرفته شدند و در حوزه‌های مراقبت و شناسایی، جنگ الکترونیک و رزمی و همچنین دقت و قدرت تخریب، میزان مداومت پروازی، قابلیت‌های سامانه‌های هدایت و کنترل و توانمندی‌های رزمی مورد آزمایش و ارزیابی قرار گرفتند که بحمدالله توانستند برگ زرینی در این رزمایش به یادگار بگذارند.

امیرسرتیپ حیدری با اشاره به پیام این رزمایش خاطرنشان کرد: این رزمایش پیام‌آور صلح و دوستی به‌ویژه برای همسایگان و کشورهای همجوار و مخابره اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان است.

عملکرد عالی نیروی زمینی ارتش در رزمایش، پیام اقتدار را به دشمنان مخابره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه