English

فرمانده کل ارتش:

صدها فروند پهپاد به ارتش جمهوری اسلامی ایران با توانمندی وزارت دفاع افزوده شد

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه حضور پهپاد در همه جهان، توان رزم ویژه‌ای به نیروهای مسلح افزوده است، گفت :امروز در حوزه پهپاد همه موارد از حوزه طراحی تا به کارگیری در مقابل تهدیدات، متکی به توان داخلی و دانش دانشمندان جوان کشور است.

صدها فروند پهپاد به ارتش جمهوری اسلامی ایران با توانمندی وزارت دفاع افزوده شد
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین الحاق انبوهی از پهپادهای راهبردی رزمی، شناسایی، انهدامی و راداری تولید شده توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری ارتش به یگان‌های آجا، ضمن تبریک میلاد امام جواد(ع) و امام علی(ع)، گفت: وظیفه نیروهای مسلح و از جمله ارتش این است که هر روز برای افزایش توان رزمی خود تلاش کنند تا بتوانند ماموریت‌های محوله را به بهترین نحو ممکن و با موفقیت به سرانجام برسانند.

وی افزود: در این چند سال اخیر نقش پهپادها در عرصه‌های مختلف شناسایی، رزمی، انهدامی،جنگالی و رادارهای پرنده در زمین، هوا و دریا موثر و غیرقابل انکار بوده است.

فرمانده کل ارتش با اشاره به نقش پهپادها در نبردهای حال حاضر و آینده اظهار کرد: حضور پهپاد در نیروهای مسلح در همه جهان، توان رزم ویژه‌ای به نیروهای مسلح افزوده است.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر به خصوص در نیروهای مسلح ما، با توانمندی بالا و اهتمامی که در وزارت دفاع و سازمان صنایع هوایی وجود دارد، اتفاقات مبارکی افتاده و در همین یکی دو سال اخیر صدها فروند انواع پهپاد از نظر تعداد و تنوع به ارتش جمهوری اسلامی ایران افزوده شده است.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به الحاق امروز انبوهی از پهپادهای راهبردی رزمی، شناسایی، انهدامی و راداری در چندین نقطه از کشور به یگان‌های ارتش، گفت: حتماً این الحاق‌ها موجب ارتقای قابل ملاحظه‌ای در توان رزم نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی خواهد شد تا بتوانند ماموریت‌های خود را به بهترین نحو انجام دهند.

وی ضمن تشکر از اهتمام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سازمان صنایع هوایی و دیگر صنایع همکار در تحقق فرمان مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) مبنی بر جبران عقب افتادگی‌ها، افزایش تعداد پهپادها و ارتقا کیفیت آنها، تصریح کرد: امروز در حوزه پهپاد همه‌چیز، از حوزه طراحی تا به‌کارگیری در مقابل تهدیدات، متکی به توان داخلی و دانش دانشمندان جوان کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه