English

فرمانده کل ارتش:

مسیر فروپاشی زودرس رژیم صهیونیستی نزدیک است

فرمانده کل ارتش گفت: رژیم صهیونیستی با ضربه و شکست سنگین و غیرقابل ترمیمی که در عملیات طوفان‌الاقصی از مردم مقاوم فلسطین خورده، در مسیر فروپاشی سریع‌تر قرار گرفته است.

مسیر فروپاشی زودرس رژیم صهیونیستی نزدیک است

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آئین ترفیع تعدادی از افسران ارتش به درجه امیری که در ستاد ارتش برگزار شد گفت: طراحی هوشمندانه عملیات طوفان‌الاقصی توسط جوانان و مردم شجاع و از جان گذشته فلسطین موجب ترس و سردرگمی صهیونیست‌ها شده است.

وی با بیان اینکه شکست‌های نظامی و اطلاعاتی رژیم کودک‌کش صهیونیستی، آن غاصب ظالم را در بدترین شرایط ۷۵ سال گذشته قرار داده است افزود: کشته شدن، مجروحیت و اسارت جمع پرشمار و بی‌سابقه‌ای از صهیونیست‌ها، نتیجه عملکرد خودشان و تنها بخش بسیار کوچکی از انتقام خون شهیدان بی‌گناه و مظلوم فلسطینی است.

سرلشکر موسوی اقدام شجاعانه و فداکارانه مردم از جان گذشته فلسطین در پاسخ به سال‌ها جنایت دشمن غاصب را یک نقطه عطف در تاریخ مقاومت دانست و گفت: رژیم صهیونیستی با ضربه و شکست سنگین و غیرقابل ترمیمی که در عملیات طوفان‌الاقصی خورده، در مسیر فروپاشی سریع‌تر قرار گرفته است.

فرمانده کل ارتش، پیروزی شجاعانه و غرورآفرین جوانان فلسطینی و استمرار این عملیات را نویدبخش افقی روشن برای دستیابی به فتوحات عظیم دیگر دانست و خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر عزیز و حکیم ما فرمودند ملت فلسطین با عزمی راسخ‌تر و در واکنش به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی، سیلی محکم‌تری بر چهره زشت آنها خواهد زد.

وی تصریح کرد: امروز جوانان فلسطینی در سایه ایمان و امید، فتح‌الفتوحی را رقم زدند که جهان را مات و مبهوت کرد.

سرلشکر موسوی یادآور شد: جای بسی تأسف است که رسانه‌های خارجی همسو با سیاست‌های استکبار جهانی، جای ظالم و مظلوم را وارونه جلوه می‌دهند و کشورهای حامی آن رژیم نه تنها چشم خود را بر جنایات وارده به مردم فلسطین و کودکان و زنان بی‌گناه غزه و آوارگی آنان بسته‌اند بلکه در صدد کمک تسلیحاتی به این رژیم منحوس برآمده‌اند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان‌کرد: امروز، غزه تحت شدیدترین فشار، محاصره، کمبود، و تنگناهای بی‌سابقه قرار دارد و در حالیکه رژیم غاصب صهیونیستی آب و برق مردم غزه را قطع کرده، رسانه‌های مدعی حقوق بشر و آزادی بیان، سکوت مرگباری را در پیش گرفته‌اند و بسیاری از مردم جهان را از آگاهی نسبت به ظلم و ستم وارده بر مردم بیگناه فلسطین و غزه محروم ساخته‌اند.

سرلشکر موسوی ابراز امیدواری کرد: با بر ملأ شدن هر چه بیشتر خباثت و خوی وحشی‌گری رژیم جعلی اسرائیل، تنفر آزادگان جهان از درنده خویی صهیونیست‌ها و حامیان آنان افزایش یابد و بجاست امروز، مسلمانان سراسر جهان، آزادگان و پیروان ادیان بزرگ و محترم الهی همدل و یکصدا جنایات رژیم بی‌رحم صهیونیستی را محکوم کنند و موج حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیش از پیش در گستره جهان، طنین افکند.

فرمانده کل ارتش در پایان خطاب به امیران حاضر در آئین اعطای درجه به افسران، بر هوشیاری، تعمیق بینش و بصیرت و رصد دقیق تحولات منطقه و جهان و سرلوحه قرار دادن تدابیر و رهنمودهای دوراندیشانه و راهگشای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای تاکید و خاطرنشان کرد: رمز موفقیت‌ها و پیروزی‌ها در خودباوری، اعتماد به نفس، باور توانمندی‌ها و ایمان قلبی به نصرت و وعده‌الهی در مصاف با دشمنان است که در طول سال‌های گذشته تا کنون بارها به اثبات رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه