English

با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع انجام شد؛

الحاق انبوهی از پهپادهای راهبردی به سازمان رزم ارتش

با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، انبوهی از پهپادهای راهبردی طراحی و تولید شده توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری ارتش در چند نقطه از کشور به سازمان رزم ارتش الحاق شد.

الحاق انبوهی از پهپادهای راهبردی به سازمان رزم ارتش
به گزارش خبرگزاری موج

،  آیین الحاق انبوهی از پهپادهای راهبردی رزمی، شناسایی، انهدامی و راداری طراحی و تولید شده توسط وزارت دفاع و همکاری ارتش با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

در این مراسم، انواع پهپادهای راهبردی چند منظوره ابابیل4، ابابیل 5 با قابلیت اجرای انواع ماموریت های شناسایی، مراقبت، جنگ الکترونیک، جمع آوری اطلاعات سیگنالی، رزمی، همچنین پهپاد های آرش و باور با قابلیت اجرای ماموریت انهدامی، دور برد و نقطه زن و نیز پهپاد جت کرار با قابلیت اجرای انواع ماموریت های هدف، رزمی و رهگیر هوایی به سازمان رزم ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق شد.

پهپادهای تحویلی ضمن ارتقا، به سامانه های خود حفاظتی و ضد جنگال، ناوبری چندگانه بومی و تسلیحات هوشمند نقطه زن تجهیز شده و دارای قابلیت ویژه و روز آمد در بهره گیری ترکیبی با سایر سامانه های سلاح و عملیات شبکه محور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه