English

رئیس دیوان محاسبات کشور:

شفاف سازی در امور توانبخشی و بهزیستی موجب کارایی بیشتر می‌شود

رئیس کل دیوان محاسبات کشور طی سخنانی در حاشیه مجتمع شیرخوارگاه حضرت آمنه(س)، ضمن تاکید بر لزوم تخصیص منابع کافی برای امور توانبخشی و بهزیستی، شفاف سازی در این زمینه را موجب کارایی بیشتر مجموعه های متولی در این حوزه دانست.

شفاف سازی در امور توانبخشی و بهزیستی موجب کارایی بیشتر می‌شود

، سید احمدرضا دستغیب با حضور در مجتمع شیرخوارگاه حضرت آمنه(س) ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه از جمله «مجموعه شوق زندگی»، «مرکز مشاوره و مددکاری» و «مرکز تشکل های مردم نهاد» در جریان نحوه ارائه خدمات به کودکان در این مجموعه قرار گرفت.

دستغیب، همچنین با حضور در محل اورژانس اجتماعی ۱۲۳ استان تهران که در مجتمع قرار دارد، در جریان فعالیت های این مجموعه قرار گرفت.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور طی سخنانی در حاشیه این بازدید، ضمن تاکید بر لزوم تخصیص منابع کافی برای امور توانبخشی و بهزیستی، شفاف سازی در این زمینه را موجب کارایی بیشتر مجموعه های متولی در این حوزه دانست.

وی کمک به اقشار آسیب پذیر را مهم و ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: منابع مرتبط با حوزه آسیب های اجتماعی باید با تمرکز در ستادی واحد، سازماندهی شده و به طور دقیق و با اولویت سنجی مصرف شوند.

دستغیب همچنین منابع «مسئولیت اجتماعی» دستگاه ها، بنگاه ها و شرکت های دولتی و شبه دولتی و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی را مورد اشاره قرار داد و خواستار شفافیت و نظام مندتر شدن هزینه کرد این منابع شد.

مسئولان سازمان بهزیستی که در این بازدیدها دستغیب را همراهی می کردند، نیز گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه آسیب های اجتماعی و کمبودهای این حوزه ارائه کردند و خواستار ارائه راهکارهای قانونی توسط دیوان محاسبات کشور برای توسعه و تقویت مراکز ارائه خدمات به مددجویان در حوزه های مختلف شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه