English

رئیس مجلس شورای اسلامی:

حمایت از مردم فلسطین تا تحقق آرمان فلسطین ادامه دارد

رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مسئله فلسطین، موضوع اول جهان اسلام بوده و خواهد بود و تا تحقق آرمان فلسطین حمایت از مردم فلسطین ادامه دارد.

حمایت از مردم فلسطین تا تحقق آرمان فلسطین ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در تذکری شفاهی در  جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این روزها شاهد مبارزه حق‌طلبانه مستضعفان در برابر مستکبران هستیم. جمهوری اسلامی ایران همواره از مبارزه مظلومان در برابر مستکبران در همه نقاط جهان حمایت می‌کند. این روزها شاهد ددمنشی رژیم کودک‌کش صهیونیستی هستیم، انتظار می‌رود رئیس مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین  از روسای مجالس سازمان کنفرانس اسلامی فورا دعوت به عمل بیاورد تا راهکارهایی برای پایان دادن و جلوگیری از تکرار وحشی‌گری و ددمنشی رژیم صهیونیستی اندیشیده شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر حاجی‌دلیگانی بیان کرد: فلسطین موضوع امروز جهان اسلام است همواره از اول انقلاب و قبل از انقلاب در بین نیروهای متدین و بعد از انقلاب فلسطین موضوع اول جهان اسلام بوده و خواهد بود. بدون شک حمایت لازم از مردم فلسطین تا تحقق آرمان آنها صورت خواهد گرفت و در این راستا اقدامات لازم انجام می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با روسای مجالس کشورهای اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین و جنایات صورت گرفته علیه فلسطینی‌ها رایزنی کرده و این موضوع در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه