English

نشست فوق العاده اتحادیه عرب درباره تحولات اراضی اشغالی فلسطین

اتحادیه عرب سه‌شنبه نشست اضطراری با محوریت عملیات مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی برگزار می‌کند.

نشست فوق العاده اتحادیه عرب درباره تحولات اراضی اشغالی فلسطین

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رسانه مصری «صدی البلد»، گزارش داد که وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب سه‌شنبه یک نشست اضطراری درباره عملیات حماس در اراضی اشغالی برگزار می‌کنند.

به گفته مهند العکلوک، نماینده فلسطین در اتحادیه عرب، این نشست در مقر این اتحادیه و به درخواست طرف فلسطینی برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن «بررسی راه‌های توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه است.»

نیروهای مقاومت صبح شنبه با حملات سنگین راکتی و موشکی، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار دادند و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، از آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» خبر داد. درگیری‌ها امروز (دوشنبه) در سومین روز از عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) علیه اشغالگران ادامه دارد و صهیونیست‌ها نیز به حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند؛ حملاتی که به شهادت غیرنظامیان و تخریب منازل و مساجد منجر شده است.

همزمان با نشست ویژه اتحادیه عرب، اتحادیه اروپا نیز فردا یک جلسه اضطراری در عمان برگزار می‌کند که در آن وزرای خارجه این اتحادیه به بررسی تحولات اراضی اشغالی و تعیین واکنش بروکسل در قبال این عملیات غافلگیرانه حماس خواهند پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه