English

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتگو با خبرگزاری موج:

مسیر خود را با اقتدار طی می کنیم/ آمریکا و اسرائیل در هیچ صحنه ای موفق نبودند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل در شیطنت های خود به هیچ وجه در هیچ صحنه ای موفق نبوده اند،؛ گفت: ما مسیرخود را در همه زمینه ها با اقتدار طی می کنیم.

مسیر خود را با اقتدار طی می کنیم/ آمریکا و اسرائیل در هیچ صحنه ای موفق نبودند

امیر محمدرضا قرایی آشتیانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در واکنش به ادعای شرکت آمریکایی مبنی بر اینکه هیچ شرکتی جرأت دست زدن به محموله کشتی توقیف شده ایرانی را ندارد و همچنین مستقر کردن جنگنده های F16 بر فراز خلیج فارس از سوی آمریکا گفت: همه این اتفاقاتی که رخ می دهد تابع یک سری اهداف و مسائلی است که در پشت پرده آن وجود دارد.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی دنبال شیطنت هستند که تا کنون به هیچ وجه در هیچ صحنه ای هم موفق نبوده اند.

وزیر دفاع با بیان اینکه جمهوری اسلامی هم اهداف خود را دارد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال امنیت منطقه و امنیت جمعی و کشورهای خود منطقه است و بر سر اصولی که به آن اعتقاد دارد و آن را ترسیم کرده، محکم ایستاده است.

امیر آشتیانی خاطرنشان کرد: قطعا تلاش ما این است که از حضور بیگانگان در منطقه به ویژه خلیج فارس که آبراه بسیار مهمی است جلوگیری کرده و خودمان این امنیت را برقرار می کنیم و به همه دنیا هم این اطمینان را می دهیم که بتوانند استفاده کنند.

وزیر دفاع یادآور شد: این یک بازی است که آمریکا و اسرائیل شروع کردند و قطعا شکست می خورند و ما مسیر خودرا در همه زمینه ها با اقتدار طی می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه