English

ایلهان عمر سخنرانی رئیس اسرائیل در کنگره را تحریم کرد

نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا ابراز داشت که در سخنرانی که رئیس رژیم صهیونیستی هفته آینده در برابر اعضای دو مجلس نمایندگان و سنای آمریکا ایراد می‌کند حاضر نخواهد شد.

ایلهان عمر سخنرانی رئیس اسرائیل در کنگره را تحریم کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روسیا الیوم، ایلهان عمر ، نماینده دموکرات آمریکا در توییتی نوشت، هیچ چیزی نمی‌تواند او را وادار به شرکت در جلسه سخنرانی رئیس دولتی کند که وی و (نماینده دموکرات فلسطینی الاصل) رشیده طلیب را از ورود به اراضی اشغالی فلسطین محروم کرد.

وی به تصمیمی در سال ۲۰۱۹ درباره منع او و طلیب از  ورود به اراضی اشغالی اشاره کرد که به موجب قانونی بود که به دولت اجازه می‌دهد از ورود دعوت کنندگان به تحریم رژیم اسرائیل جلوگیری کند.

ایلهان عمر افزود: ایالات متحده می‌تواند و باید از ابزارهای دیپلماتیک خود برای ارتباط با تل آویو استفاده کند، اما دادن افتخار سخنرانی مشترک به دولت فعلی اسرائیل، سیگنال اشتباهی را در زمان اشتباه ارسال می‌کند.»

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی قرار است چهارشنبه آینده در دو مجلس نمایندگان و سنا سخنرانی و همچنین با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید دیدار کند.

این دیدار در حالی انجام می‌شود که بایدن دولت کنونی رژیم صهیونیستی را "رادیکال‌ترین" دولتی توصیف کرده که تا به حال دیده است و از دعوت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم برای سفر به واشنگتن به دلیل سیاست‌هایش خودداری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه