English

متکی:

گفتمان و شعار انتخاباتی شورای وحدت با رویکرد حداکثری رونمایی می ‌شود/ رسانه ملی راه را برای شنیده‌شدن نظرات مردم فراهم کند

منوچهر متکی در نشست تحول انقلابی،مشارکت حداکثری انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری ششم که توسط شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، به تبیین شاخصه های نهضت امام خمینی (قدس سره) و روش راهبری ایشان پس از تشکیل جمهوری اسلامی پرداخت و گفت تا ۲ هفته آینده از گفتمان و شعار انتخاباتی شورای وحدت رونمایی خواهد شد.

گفتمان و شعار انتخاباتی شورای وحدت با رویکرد حداکثری رونمایی می ‌شود/ رسانه ملی راه را برای شنیده‌شدن نظرات مردم فراهم کند

به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی شورای وحدت با اشاره به اینکه سه سال است در "شورای وحدت" در سایه‌سار ولایت برای اعتلای انقلاب تلاش می‌کنیم تاکید کرد: در شرایط داخلی خوشحالیم که سمت و سوی اداره کشور درست شد، تصریح کرد: گام‌های بلندی در این دولت برداشته شد و در سیاست خارجی هم موفق بودیم ولی در بهبود معیشت مردم موفق نبودیم.

متکی با اشاره به اینکه در دو دوره انتخابات ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ تراز مشارکت مردم از ۵۰ درصد کمتر شد، ابراز داشت: انتخابات کنگره آمریکا حدود ۳۰ درصد مشارکت داشت ولی اتفاقی نیافتاد اما وقتی انتخابات ما در تراز انقلاب اسلامی نیست، باید برای اصلاح این روند تلاش کنیم.

وی با یادآوری اینکه در وقایع نیمه دوم ۱۴۰۱ برخی کشورها، متوهم شدند که کار جمهوری اسلامی تمام است اما مردم در ۲۲ بهمن قیامت کردند و پاسخ محکمی به دشمنان دادند و هنوز ادای تکلیف مسولین باقی مانده است.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه همیشه در انتخابات ها مقام معظم رهبری، ورود در چنین ایامی به انتخابات را زودهنگام می‌دانستند، افزود: امسال مقام معظم رهبری میدان را رصد کرده و سناریوهای دشمن را شناخته و خودشان پیشگام شدند. سناریوی دشمن، کاهش مشارکت است و به دنبال سوءاستفاده از آن هستند لذا اکنون تکلیف داریم این ترفند دشمن را خنثی کنیم.

وی با اشاره به اینکه این مراسم، اولین نشست شورای وحدت در کشور است که در لبیک گویی به بیانات رهبر انقلاب آغاز شده است، گفت: همایش‌های مشارکت حداکثری و شایسته گزینی در کل استان‌های کشور برگزار خواهیم کرد.

وزیر امور خارجه پیشین کشورمان، با تاکید بر اینکه در عین حال که از مسئولین مطالبه داریم، معتقدیم که باید نقشه راه برای کشورداری داشت و از افراد کاربلد استفاده کرد، اضافه کرد: ما پیام روشن به دشمن داریم، حضور در انتخابات هم حق است و هم تکلیف است و آن را وظیفه خود می‌دانیم. هیچ عذری برای عدم حضور در انتخابات مقبول نیست.

وی در پایان با اشاره به روند انتخاب گزینه‌های اصلح لیست شورای وحدت، ابراز داشت: شورای وحدت در دو مرحله انتخاب گزینه‌های لیست خود را در دست بررسی دارد، اول نمایندگان فعلی را ارزیابی می‌کنیم، دوم در برخی دیگر از شهرها بر اساس چارچوب شورای وحدت، کاندیداهای جدید را انتخاب می‌کنیم.

متکی تاکید کرد: در دو هفته آینده گفتمان و شعار انتخاباتی را در حوزه تحول خواهی و انتخابات اعلام می‌کنیم که مبتنی بر بیانات مقام معظم رهبری است. از رسانه‌ها بویژه رسانه ملی هم می‌خواهیم راه را برای شنیده شدن نظرات مردم دوستدار ایران و انقلاب  در اداره مجلس آینده فراهم کند تا مثل ۲۲ بهمن در انتخابات آتی نیز پاسخ محکمی به دشمن بدهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه