English

" موسی پور، بادامچیان و الله کرم مرامنامه شورای وحدت را می نویسند"

جزئیات راهبرد انتخاباتی شورای وحدت از زبان متکی

سخنگوی شورای وحدت گفت: راهبرد ما در دوسال آینده سازماندهی و تشکیلات شورای وحدت برای ورود پرشور به انتخابات ۱۴۰۲ می باشد.

جزئیات راهبرد انتخاباتی شورای وحدت از زبان متکی

به گزارش خبرگزاری موج، منوچهر متکی سخنگوی این شورا در پایان چهلمین جلسه هیات عالی شورای  وحدت، مباحث و تصمیمات متخذه را اعلام کرد.

متکی با اشاره به فرایند استقرار دولت جدید و برگزاری مراسم ‌باشکوه تنفیذ، تحلیف و روند معرفی و بررسی وزرای پیشنهادی در مجلس، افزود: هیات عالی شورای وحدت بار دیگر حمایت کامل خود از حجت الاسلام والمسلمین آقای رئیسی را اعلام نمود و تاکید دارد که برای موفقیت برنامه اعلامی آقای رئیسی تمام تلاش خود را به انجام خواهد رساند.

متکی افزود: این حمایت برآمده از انجام یک وظیفه دینی و انقلابی ،تبعیت از رهنمود های مقام معظم رهبری، شناخت از شخصیت و مواضع آقای رئیسی و رای اکثریت قاطع شرکت کنندگان در انتخابات می باشد.

متکی همچنین به ادامه دور جدید فعالیت شورای وحدت در کشور اشاره نمود و اظهار داشت: موج پدید آمده از تشکیل شورای وحدت و گسترش آن در فضای سیاسی کشور با مشارکت روحانیت، احزاب، اقشار و ‌چهره های موثر و ذینفوذ در استان ها و با رویکردی خردورزانه، شفاف و ‌تکیه بر نظرات و آراء جمعی هم اینک به یک مطالبه جدی برای تداوم این حرکت تبدیل شده است.

متکی از تصمیم قطعی شورای وحدت به ادامه فعالیت ها در دور جدید خبر داد و افزود: راهبرد ما در دوسال آینده سازماندهی و تشکیلات شورای وحدت برای ورود پرشور به انتخابات ۱۴۰۲ می باشد. 

سخنگوی شورای وحدت از آقایان حجت الاسلام موسی پور، دکتر بادامچیان، خانم دکتر قوی، دکتر الله کرم، دکتر منتظمی و متکی بعنوان اعضای کارگروه تدوین نسخه جامع مرامنامه، اساسنامه و ساختار تشکیلات کشوری شورای وحدت نام برد که گزارش جلسات خود را به هیأت عالی ارایه داده اند و این بررسی تا پایان شهریور ماه جاری تکمیل و به استان ها ابلاغ خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه