English

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا:

خودکفایی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی در جهان برسیم

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا ابراز داشت: خودکفایی و بومی سازی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده ایم.

خودکفایی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی در جهان برسیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد شیرازی، رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا صبح امروز در همایش تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب که به میزبانی دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، گفت: دانشگاه شهید ستاری بنیان‌گذار اقدامات اندیشمندانه و خودکفایی است و اگر به تدابیر فرمانده کل قوا در همین دانشگاه توجه کنیم، تابلو پیشرفت کشور مشخص می شود.

وی افزود: مراسم ۱۹ بهمن، فرصت های بسیار مغتنمی است و مقام معظم رهبری هم هر سال می فرمایند که این مراسم سر جای خود باشد. ایشان فرمودند ۱۹ بهمن، پیش‌قراول ۲۲ بهمن بوده است ولی به این موضوع کم پرداختیم.

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: تمام تکیه طاغوت به ارتش بود و وقتی کارکنان نیروی هوایی با امام خمینی (ره) دیدار کردند، قدرت طاغوت شکست. این دیدار یک کار انقلابی بود. هر سال ۱۹ بهمن سرآغاز حرکت ۲۲ بهمن دیگری است.

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: به کلمه کلمه تدابیر و فرمایشات رهبری در روز ۱۹ بهمن هر سال باید توجه داشت و برای آن همایش برگزار کرد و مقاله داد تا به عمق تدابیر ایشان پی ببریم.

سردار شیرازی بیان کرد: تدابیر رهبر معظم انقلاب، همه جانبه، عمیق، مستند و براساس مبانی است و ما باید آنها را درک کرده و اجرا کنیم. از سویی تا زمینه اجرای تدابیر نباشد، ایشان به آن اشاره نمی کنند. ایشان تاکید دارند در هر کاری باید همه جوانب آن دیده شود و کار باید سر وقت انجام شود.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خودکفایی را شروع کردیم و این کار از نیروی هوایی آغاز شد، عنوان کرد: قطعات و هواپیما در همین دانشگاه ستاری ساخته می‌شود. خودکفایی و بومی سازی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده ایم.

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا افزود: مطالبه رهبر انقلاب این است که امروز به توانمندی و ظرفیت خود بپردازیم. اتکای ایشان به نیروی انسانی است و نیروی انسانی ما در ارتش باید به شهید ستاری تبدیل شود. این مهم، شدنی است. البته فرمانده معظم کل قوا درباره شناخت توان سربازان وظیفه نیز تاکید دارند. انتظارات ایشان هم شدنی است.

سردار شیرازی در پایان خاطرنشان کرد: میزان رشد علمی کشور هم باید سرعت گیرد. دشمن هم تلاش می کند تا ایرانی پیروز نشود و هرچه ما موفق‌تر شویم دشمن بیشتر مایوس می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه