English

فرمانده ارتش:

نیروی پهپادی موجب ارتقای توان رزم کشور شده است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: به حمدالله بخش قدرتمند دیگری در این نیرو به نام پهپادی موجب ارتقای توان رزم کشور شده است و این را مدیون عزیزان در بخش‌های سازندگی، قطعه سازی و عزیزان فنی در این مجموعه هستیم.

نیروی پهپادی موجب ارتقای توان رزم کشور شده است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش فرماندهان نیروی هوایی ارتش، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به جایگاه حقیقی نیروی هوایی اظهار کرد: به حمدالله امسال شاهد برگ دیگری از کتاب افتخارات نیروی هوایی ارتش در سطح نیروهای مسلح بودیم که موجب خشنودی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در دیدار ۱۹ بهمن ماه شد.

وی ضمن قدردانی از کارکنان نیروی هوایی ارتش، تصریح کرد: از تمامی عزیزانی که در جای جای این نیرو در بخش‌های مختلف تعمیرات، پشتیبانی، خدماتی حضور دارند بویژه خلبانان شجاع نیروی هوایی نهایت قدردانی را داریم.

فرمانده کل ارتش با اشاره به جایگاه پهپادی نیرویی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: به حمدالله بخش قدرتمند دیگری در این نیرو به نام پهپادی موجب ارتقای توان رزم کشور شده است و این را مدیون عزیزان در بخش‌های سازندگی، قطعه سازی و عزیزان فنی در این مجموعه هستیم.

امیر سرلشکر موسوی در پایان گفت: امروز فرهنگ سازمانی، غیرت و تعصب کارکنان نیروی هوایی و همراهی صبورانه و مومنانه خانواده گرامی این عزیزان، بهترین پیشران برای در صدر ماندن است و ما نیز برای ارتقای بیش از پیش این نیرو از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

 

بیشتر بخوانید:

ارزش‌های اسلامی خط قرمز ارتش است/قرار نیست از غدیر کوتاه بیاییم تا عاشورا تکرار شود

صبحگاه مشترک عهد سربازی در نیروی پدافند هوایی ارتش

ارتش مأموریت خود را به نحو احسن انجام داده است

تحریم های حداکثری توان ما را بیشتر کرده است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه