English

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

تمام نیازهای نیروی هوایی ارتش امروز بومی شده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وجود دانشمندان و متخصصان، تمام نیازهای نیروی هوایی ارتش در داخل تأمین می‌شود.

تمام نیازهای نیروی هوایی ارتش امروز بومی شده است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور سرزده در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، ضمن دیدار با جمعی از اساتید و دانشجویان از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این بازدید با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وجود دانشمندان و متخصصان داخلی، تمام نیازهای نیروی هوایی ارتش در داخل کشور تأمین می‌شود، اظهار کرد: امروز نیروی هوایی افتخار می‌کند که ادامه دهنده راه شهیدان بزرگی چون ستاری، بابایی و دیگر شهدای گرانقدر این نیرو است.

امیر سرتیپ واحدی در ادامه خطاب به دانشجویان، گفت: با تلاش شبانه روزی بکوشید تا پا جای پای شهیدان پر افتخار و پیشکسوتان سرافراز نیروی الهی هوایی بگذارید که در هشت سال دفاع مقدس و دوران بعد از آن با تمام وجود کوشیدند و از جان مایه گذاشتند تا این نظام مقدس اسلامی در جهان سربلند باشد و این نیروی خوشنام الهی جزو اولین ها به همگان معرفی شود.

وی تصریح کرد: امروز شما عزیزان وام‌دار بزرگ مردانی هستید که از خود گذشتند تا این نیروی پر افتخار بدست شما جوانان باغیرت برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه