English

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

تغییرات در کابینه دولت سیزدهم در راستای ارایه خدمت‌رسانی بهتر به مردم است

معاون پارلمانی رئیس جمهور تغییرات در کابینه دولت سیزدهم را در راستا ارایه خدمت‌رسانی بهتر به مردم دانست و گفت: آقای رئیس جمهور نظرات مختلف را می‌شنوند و ارزیابی که از دستگاه‌ها دارند هر جایی لازم باشد تغییر می‌دهند.

تغییرات در کابینه دولت سیزدهم در راستای ارایه خدمت‌رسانی بهتر به مردم است

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد حسینی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اظهارات رییس جمهور که چک سفید امضا به هیچ مدیری نداده است، گفت: موافق دیدگاه رییس جمهور هستم رییس جمهور مسئولیت قوه مجریه را برعهده دارد و نباید ملاحظات شخصی و حزبی و باندی باشد. در گذشته روسای جمهوری داشتیم که به هر قیمتی از وزرا و اعضای دولت با وجود ایراداتی و اشکالات که وجود داشت، حمایت می‌کردند.

وی تغییرات در کابینه دولت سیزدهم را در راستا ارایه خدمت‌رسانی بهتر به مردم دانست و گفت: آقای رییس جمهور نظرات مختلف را می‌شنوند و ارزیابی را که از دستگاه‌ها دارند هر جایی لازم باشد تغییر می‌دهند شاید کمتر دولتی داشته باشیم که پنج عضو اصلی خود را جا به جا کند و این نشان دهنده این است که بخاطر مصالح ملی و ارایه خدمات بیشتری به مردم ارایه شود این اقدام را انجام می‌دهد.

حسینی افزود: گاهی نیاز به استیضاح هم نیست و تاکنون سه وزیر و معاون سازمان برنامه بودجه و رییس کل بانک‌مرکزی برای پیشبرد امور تغییر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه