English

معاون پارلمانی رئیس جمهور در کلیبر:

سفرهای استانی زمینه‌ساز رشد متوازن در سراسر کشور است

معاون پارلمانی رئیس جمهور سفرهای استانی را زمینه‌ساز رشد متوازن در سراسر کشور دانست و تاکید کرد: پی‌گیری مصوبات سفر مأموریت معاون اجرایی رئیس‌جمهوری است و مرتضوی تخصیص اعتبارات مصوب در سفر را با جدیت پی‌گیری می‌کند.

سفرهای استانی زمینه‌ساز رشد متوازن در سراسر کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سید محمد حسینی در شورای اداری شهرستان کلیبر با بیان این‌که مردم برای ما خیلی اهمیت دارد،اظهار داشت: دولت آیت‌الله رئیسی، دولت مردمی پرکار و صادق‌الوعد است و با برنامه‌ریزی، پشتکار و مجاهدت شبانه‌روزی دنبال حل مشکلات و تغییر وضع موجود به نفع مردم است.

سید محمد حسینی خطاب به مدیران شهرستان افزود: کار و تلاش شبانه‌روزی شخص رئیس‌جمهوری و حتی شوراهای عالی کشور کافی نیست و در کنار رئیس جمهور همه باید با جدیت کار و در تحول به نفع مردم تلاش کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تأکید بر اینکه الان وقت کار و مجاهدت است، خاطرنشان کرد: اگر در دوره‌ی گذشته در دستگاه اجرایی رخوت حاکم بود الان و در این شرایط عزم شما مدیران برای و حل مشکلات باید جزم‌تر باشد.

حسینی در ادامه با تاکید بر لزوم تهیه‌ی طرح آمایش سرزمینی، از استان هرمزگان به عنوان نمونه‌ای موفق در این زمینه یاد و خاطرنشان کرد: باید روند فعالیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و زمینه‌ی فعالیت آسان آنها فراهم شود تا بدون گرفتاری و پیچ و خم‌های اداری بتوانند فعالیت کنند و در این راستا دولت اهتمام ویژه ای برای رفع موانع و تسهیل اعطای مجوزهای لازم دارد. چون لازمه‌ی رسیدن به رشد ۸ درصدی که دولت در بودجه پیش‌بینی کرده، تحقق این سرمایه‌گذاری‌ها است.

وی سفرهای استانی را زمینه‌ساز رشد متوازن در سراسر کشور دانست و تاکید کرد: پی‌گیری مصوبات سفر مأموریت معاون اجرایی رئیس‌جمهوری است و مرتضوی تخصیص اعتبارات مصوب در سفر را با جدیت پی‌گیری می‌کند.

حسینی از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی کلیبر به عنوان یک مزیت نام برد و گفت: مزیت‌های این شهرستان در حوزه‌ی گردشگری باید مورد توجه جدی‌تر قرار گرفته، زیرساخت‌های لازم هم برای بهره‌مندی مردم و منطقه از آثار و برکات فراوان اقتصادی گردش‌گری فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه