English

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

فرصت جدل کردن با کسی را نداریم

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: اینقدر کار زیاد است که فرصت جدل کردن با کسی را نداریم.

فرصت جدل کردن با کسی را نداریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید محمد حسینی با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر ضمن تشکر از فعالیت‌های روسای دستگاه ها گفت: فرزندان برومند شهرستان خمینی شهر رشادت‌های فروانی در زمان جنگ و بعد از جنگ از خود نشان داده اند و این شهر مهد مردان بزرگ و فاخر است.

وی با بیان این مطلب که فرهنگ ایثار باید در جامعه زنده و پویا باشد، ادامه داد: در شرایطی قرار داریم که باید مشکلات گذشته جبران شود و نباید شاهد فقر مطلق مردم باشیم؛ بنا نداریم کم کاری های دولت‌های قبلی را بازگو کنیم واین دولت بنا دارد معضلات کشور را مرتفع نماید.

این مقام مسئول تشریح کرد: در برخی کشورها که نظام سرمایه داری حکم فرماست ، کشور جمهوری اسلامی ایران به دنبال اجرا کردن سند اجرایی تحول بنیادی است و اگر نخبگان شهرستان خمینی شهر برنامه ای که راهگشای مشکلات باشد در اختیار دولتمردان قرار دهند تا سند تحول به بهترین نحو در اختیار مسئولان قرار گیرد.

حسینی با اشاره به این موضوع که تلاش‌های رئیس جمهور جهت رفع مشکلات کشور مستمر است، گفت: تبیین مسائل گذشته و امروز از وظایف مسئولان کشور بوده و یک مسئول باید بتواند  مسائل را برای مردم روشن کند.

وی افزود: علیرغم بحث تحریم ها زمینه کاربرای همه آحاد جامعه مهیاست و این امر در صورتی محقق می شود که از پرداختن به مسائل حاشیه ای کناره گیری کرد، به قدری کار زیاد است که فرصت جدل با کسی را نداریم و باید تمام تلاش را جهت حل معضلات صرف کنیم.

این مقام مسئول یاد آور شد: متاسفانه با موانع و مشکلات به وجود آمده، اعتماد مردم مورد آسیب قرار گرفته و ایجاد اعتماد بین مسئولان و مردم باید توسط مجموعه کارکنان مدیران ، با همدلی و یکصدا به رفع مشکلات بپردازند.

وی به مشکل آب استان اصفهان نیز اشاره کرد و توضیح داد: کارگروه زاینده رود برای پیگیری بحران آب استان تشکیل شده و این کارگروه تخصصی  پیگیر معضل آب هستند و باید از منابع مختلف  مانند ابهای ژرف ، جهت حل این بحران استفاده نمود.

حسینی در خصوص مشکلات کارمندان دولت اذعان کرد: باید برنامه مدون و یک پارچه ای در پرداخت های کارمندان صورت پذیرد و نظم عادلانه و جامعی برای این مشکل رعایت شود، پرداخت حقوق کارمندان باید به گونه ای باشد که هرکس به اندازه کارآمدی و تحصیلاتش حقوق دریافت کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: مسئولی که میز خدمت در اختیار دارد باید محکم و قاطع مدیریت خود را اجرایی کند تا زیر مجموعه او نیز با جدیت کارها را دنبال کنند و بهترین الگو برای مدیران سردار حاج قاسم سلیمانی است.

حسینی مدل های غربی و تبعیت از لیبرالیسم را دون شان مسؤلان کشور اسلامی برشمرد و تصریح کرد: حرکت به سمت فرامین امام و رهبر انقلاب می تواند راهگشای بسیاری از موانع و مشکلات باشد، کشوری که به نام امام زمان است و با عمل صحیح می توان راه را پیمود.

وی از اینکه خمینی شهر ،شهری عالم پرور است ابراز خرسندی نمود و اظهار داشت: هویت بخشی عالمان به نسل جوان از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید عنایت ویره ای به این امر داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری حاشیه نشینی را یکی از معضلات کشور برشمرد و اضافه کرد: عده ای از مردم بخاطر بروز مشکلات ترک شهر و دیار خود کرده و باید راهکار اساسی برای این معضل تدوین نمود.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه