English

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:

ارتش امروز نماد اعتماد، استقلال، اقتدار، استحکام و خودباروری است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش در یادداشتی اعلام کرد: ارتش امروز نماد اعتماد، بازدارندگی، استقلال، اقتدار، استحکام، سازندگی، ابتکار و خودباروری است.

ارتش امروز نماد اعتماد، استقلال، اقتدار، استحکام و خودباروری است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت ۲۹ فروردین ماه؛ روز ارتش که در کانال اجتماعی خود در پیام‌رسان‌های بومی منتشر کرده از ارتش انقلابی ایران به عنوان لنگر ثبات و امنیت منطقه یاد کرده است.

متن این یادداشت بدین شرح است: تعیین ۲۹ فروردین ماه به عنوان روز ارتش یکی از هوشمندانه‌ترین اقدامات رهبر کبیر انقلاب بود که حیاتی دوباره به این نهاد بخشید.

در سایه هدایت‌های امام راحل (ره) و در ذیل خودباوری ملی بود که ارتش که پیش از انقلاب بیگانگان به آن دستور می‌دادند تبدیل به به ارتش انقلابی، اسلامی و ملی شد که امروز به لطف خدا تبدیل به لنگرگاه ثبات و امنیت منطقه شده است.

به راستی ۲۹ فروردین روز تولد دوباره ارتش در قالب ارتش جمهوری اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ قدرت دفاعی ایران است.

ارتش امروز نماد اعتماد، بازدارندگی، استقلال، اقتدار، استحکام، سازندگی، ابتکار و خودباروری است.

ارتش جمهوری اسلامی به عنوان زیرساخت قدرت دفاعی کشور، رسالت و مأموریت خطیری را هم‌اکنون و در دهه‌های آتی انقلاب اسلامی برعهده خواهد داشت.

یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های ارتش جمهوری اسلامی و شهدای والا مقام آن به ویژه شهید علی صیاد شیرازی را گرامی می‌داریم و این روز را به همه برادران خود در ارتش تبریک می‌گویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه