English

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور:

مردم خط قرمز ارتش است/ تا پای جان در کنار انقلاب و رهبر می‌مانیم

همزمان با سراسر کشور مراسم رژه روز ارتش با حضور نیروهای مسلح مستقر در کرمانشاه به صورت خودرویی برگزار شد.

مردم خط قرمز ارتش است/ تا پای جان در کنار انقلاب و رهبر می‌مانیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مراسم رژه روز ارتش  که به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان به صورت خودرویی برگزار شد، با فرود چتربازان هوانیروز کرمانشاه آغاز و در ادامه نیروهای مسلح با رژه تجهیزات خودرویی، توان و اقتدار خود در دفاع از این آب و خاک را به نمایش گذاشتند.

امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور، در این مراسم که امروز 29 فروردین همزمان با روز ارتش و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد، از ارتش ایران به عنوان یکی از نیروهای مسلح مقتدر در سطح منطقه و جهان یاد کرد و افزود: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در تمامی معادلات سیاسی دنیا تاثیرگذار بوده و این اوج افتخار است.

وی با اشاره به قدرتمند بودن ایران اسلامی در مقطع فعلی، گفت: ما در هیچ برهه ای از تاریخ به این حد از اقتدار نرسیده‌ایم،با این حال امروز دکترین دفاعی ما دکترین جنگ نبوده بلکه استراتژی فعال بازدارندگی است و اجازه نمی دهیم هیچ کشوری به ما طمع کرده و مقابل تمام دشمنان خواهیم ایستاد و چشمشان را کور و دستشان را قطع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال توطئه چینی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب بوده و می خواستند شرایط کشور ما را به دوران قبل از انقلاب که بیش از 60 هزار مستشار آمریکایی کشور را مدیریت می کردند برگردانند، اما به یاری خداوند و به برکت توان نظامی ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح نتوانسته و نخواهند تواسنت ضربه ای به اسلام و انقلاب بزنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشوردر ادامه با اشاره به  نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی امام خمینی(ره)، گفت: امام (ره) با این نامگذاری به ارتش اعتماد به نفس داد و این سرمایه عظیم را به آغوش ملت بازگرداند.

 طاهری با اشاره به نقش مهم ارتش در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، گفت: ارتش نقش تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و اگر ارتشی‌ها سلاح به زمین نمی گذاشتند و با ملت همراه نمی شدند، انقلاب به این سرعت به پیروزی نمی‌رسید.

وی ادامه داد: ارتش در دوران بعد از پیروزی انقلاب نیز چه در جریان مقابله با نیروهای ضدانقلاب و چه در دوران جنگ تحمیلی نقش مهمی داشت و به همراه سایر نیروهای مسلح عملیات‌های بزرگی مثل طریق القدس، فتح المبین و ... را طرح ریزی و اجرا کرد.

طاهری در ادامه با بیان اینکه در هر جنگی در سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یک بخش از خاک کشور به بیگانگان واگذار شده، گفت: از بعد از پیروزی انقلاب و در جریان دفاع مقدس اجازه ندادیم یک وجب از خاک ایران به بیگانگان واگذار شود و این در حالیست که در جنگ با عراق نه فقط درگیر جنگ با یک کشور که درگیر جنگ با یک ائتلاف بین المللی بودیم.

 طاهری در ادامه  با اشاره به محبوبیت بالای ارتش نزد مردم افزود: ارتش در جریان کرونا و بلایای طبیعی مثل سیل، زلزله و... همیشه همراه با مردم بوده و اولین گروهی است که به کمک هموطنانمان می‌شتابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه